EspressoBar transport Søges / Tilbydes

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Barly
    Lysristet
    • Aug 2017
    • 61

    Jeg har allerede en kværn i bilen fra samme sted som jeg tager med til Hvidovre på mandag.
    Så jeg kan godt hente den og tage den til Hvidovre mandag- tirsdag hvis du kan hente den, ellers skal jeg også jævnligt til Aalborg, eller have den liggende til den kan afhentes.

    Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

    Comment

    • Kaffenv
      Grøn bønne
      • Nov 2019
      • 25

      Oprindeligt indsendt af Barly Se indlæg
      Jeg har allerede en kværn i bilen fra samme sted som jeg tager med til Hvidovre på mandag.
      Så jeg kan godt hente den og tage den til Hvidovre mandag- tirsdag hvis du kan hente den, ellers skal jeg også jævnligt til Aalborg, eller have den liggende til den kan afhentes.

      Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
      Det ville være verdensklasse. Er det samme sælger eller blot samme område?

      Jeg kan hente anytime i Hvidovre (altså så anytime en familiefar på Christianiacykel kan [emoji23])


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment

      • Barly
        Lysristet
        • Aug 2017
        • 61

        Det er samme person jeg skal hente fra i Aarhus så jeg kan bare aftale med ham.
        Mandag vil passe fint i løbet af dagen sider til møde men hvis vi nogenlunde kan få det til at passe så det ikke noget problem at komme ned med den.

        Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

        Comment

        • Kaffenv
          Grøn bønne
          • Nov 2019
          • 25

          Oprindeligt indsendt af Barly Se indlæg
          Det er samme person jeg skal hente fra i Aarhus så jeg kan bare aftale med ham.
          Mandag vil passe fint i løbet af dagen sider til møde men hvis vi nogenlunde kan få det til at passe så det ikke noget problem at komme ned med den.

          Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk
          Verdensklasse. Jeg kan svinge forbi mandag anytime. Mit nummer er 61674910 - så kan vi koordinere på sms. Tusind tak [emoji120]


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment

          • Krillo
            Lysristet
            • May 2021
            • 60

            Jeg har en kværn stående i Næsteved og jeg bor på Amager. Er der nogen der køre den tur jævnligt?

            Det er ikke fordi jeg vil bruge de to timer, men jeg bruger delebilsordning og så bliver den kværn pludseligt noget dyrer.

            På forhånd tak
            Kristian

            Comment

            • Brockdorff
              Grøn bønne
              • Aug 2021
              • 2

              Nogen der tilfældigvis skal til eller fra stockholm? har en kværn der skal købes derfra.

              Comment

              • Echovolution
                Mellemristet
                • Aug 2010
                • 176

                Jeg har en mulig køber til min kaffekværn i Ålborg - kværnen står i københavn. Er der mon nogen der skal på de kanter, og som har plads i bilen?

                Comment

                • RasmusDJ
                  Stamgæst
                  • Mar 2012
                  • 950

                  Langt tid siden denne tråd har været i brug, men jeg prøver lige, er der nogen som kommer over fyn (Nr Aaby på vestfyn​) mod københavn?

                  Min veninde har købt denne her, herinde.



                  Men lige med at få den transporteret til københavn.

                  Skriv evt. på enoghalvtreds 84 2434
                  Last edited by RasmusDJ; 13. July 2023, 16:18.
                  //Rasmus Bonnesen

                  Comment

                  Working...
                  X