Aroma Herning

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Overlund
    Lysristet
    • Jan 2014
    • 78

    Aroma Herning

    Nogen der har været her for nyligt?

    Snakkede med Martin fra stedet den anden dag, og han fortalte at de lige har fået godkendt deres rister og inden for 14 dage vil kunne sælge af deres rist.

    Det er ved at være et års tid siden jeg var der sidst, og fik kun et hurtigt shot to go. Havde konen og 2 utålmodige børn med, så kan ikke komme med en objektiv anmeldelse

    Atmosfæren er super hyggelig med tilhørende bageri (Fonnesbechsgade). Et dejligt sted, hvor se også sælger kaffe fra TCC.

    Har fundet ud af at de efterfølgende har åbnet endnu et sted på biblioteket. Men har endnu ikke nået at være der.

    Nogen der har været der, eller kommer der "fast"? Hvordan er kvaliteten af deres kaffer, og udvalget?

    Regner med at komme dertil inden for de næste par uger, når man kan begynde at få deres egen rist.

    Tillader mig at linke til deres side (har intet med stedet at gøre)



    God aften

    /Thomas
  • aero
    Mørkristet
    • Nov 2014
    • 466

    #2
    Jeg har både været på biblioteket og i Fonnesbechgade, dog primært biblioteket på det seneste.
    Super flink personale begge steder, det kaffe jeg har gået har været godt , har primært fået cortardo og americano to go på biblioteket. (På det næsten ugentlige besøg med familie)
    Der sælges også V60 og Chemex på biblioteket, og vist også Aeropress i Fonnesbechgade.
    Deres brunch i weekenden er værd at besøge hvis man er til frisk brød med masser af smag. Der plejer at være stempelkande kaffe ad libitum hvis du køber buffet.
    Jeg var nede til et arrangement omkring Aeropress lige efter DM, hvor jeg fik en lang snak (1,5 time+) omkring aeropress, espresso, dm i barista og kaffe generelt.
    De har fået tilladelse til at køre risteren nu, og jeg glæder mig også til at smage hvad de frembringe på den. Da jeg var til Aeropress arrangement, snakkede de om at holde cuppings. Håber jeg på de gennemfører :-)
    /Claus

    Espresso
    Oscar, Obel Mito M64

    Sort
    Wilfa, Aeropress, Chemex, V60

    Comment

    • xxxkemalxxx
      Grøn bønne
      • Feb 2015
      • 49

      #3
      Hej Aero, hvis du ikke allerede er bekendt med det. Så er de begyndt at afholde cuppings i Biblioteket
      Espresso
      Ascaso DUO
      Vario

      SØGER MED LYS OG LØGTE EN KAFFERISTER
      HOTTOP-CAFEMINO OSV.

      Sort bryg
      Chemex 8 cup
      Hario V60
      Wilfa Kværn
      Buono
      Aeropres

      Comment

      • aero
        Mørkristet
        • Nov 2014
        • 466

        #4
        Oprindeligt indsendt af xxxkemalxxx Se indlæg
        Hej Aero, hvis du ikke allerede er bekendt med det. Så er de begyndt at afholde cuppings i Biblioteket
        Tak for tippet
        /Claus

        Espresso
        Oscar, Obel Mito M64

        Sort
        Wilfa, Aeropress, Chemex, V60

        Comment

        Working...
        X