Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emne: madebyknock.com

Stamgæst
    Registreringsdato
    Jan 2012
    Sted
    2000 F
    Jeg vil bare lige sige, at jeg bestilte en tamper i torsdags. Bagefter kom jeg til at kigge på Google og fik bange anelser - for sent... Nåh, men så må det tage den tid det tager tænkte jeg...

I går kom den så, og vi taler 4 dage hen over weekenden. Så hvis tingene er på lager kan det gå temmelig hurtigt :-)

Espresso SweetBrikka's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2012
    Sted
    Kbh
    Jeg vil ikke undskylde på deres vegne, men det er ikke et snydefirma. Peter har 1000 ting kørende, og det kan man mærke på kundeservicen. Hvis man føler man har noget i klemme, så hold ham ved ilden og spam ham lidt på den mail adresse nævnt tidligere i tråden. Jeg tror det i sidste ende er lettere end at lave en paypal/kortindsigelse.

Mørkristet SQLCPH's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2014
    Godt at høre at han leverer trods "radio tavshed" :-)

Jeg har forsøgt at skrive til ham 3 gg nu og får stadig ikke svar - hverken på mail eller fb. Så jeg blev altså lidt ærgerlig og tænkte så må vi selv prøve at lave en tamper :-)

Gode kræfter herinde er nu igang med at køre drejebænken i stilling til at prøvedreje nogle forskellige håndtag til en reg barber base (som andre tråde omhandler). Blot for at informere om at der måske er andre muligheder end en færdigkøbt tamper!!! - selvom jeg stadig synes madebyknock laver nogle rigtig flotte håndtag.
    /Søren

Coffeeholic Lav's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2014
    Sted
    Mørkhøj/Kbh
    Ved godt det er en gammel tråd - men vil lige tilføje at jeg selv var ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikke fik svar på noget som helst..... hverken Twitter, div. emails osv.
    Men i dag kom der et fint emballeret paprør med min savnede tamper - købte for knap 4 uger siden og modtog med det samme dengang en "Thank you for your order...." mail; og så dyb radiotavshed(!)
    En fin tamper i 58.35mm lavet af "black steel" og engelsk valnød

Så ja, tålmodigheden kom virkelig på prøve. Så hvis der er andre der sidder og mangler noget fra ham på 3. eller 4. uge så er der sikkert håb
    Venligste hilsner, Steffen

Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
    Sort:
    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
    Rister: 2x
    Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •