Velkommen til vores første annoncører!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    Velkommen til vores første annoncører!

    Vi er hos EspressoBar glade og stolte over, at vi i dag kan sige velkomne til vores første bannerannoncører på EspressoBar.

    På forsiden vil I kunne se den første annonce vi har solgt i vores nye annoncekoncept. Jeg håber I alle vil tage et kig på det og klikke jer videre. Det er et spændende koncept med en webshop, hvor man kan lave et samlet køb af bønner fra forskellige mikroristerier, deriblandt to af de allerbedste i DK og et par øvrige nordiske. Klik ind og se hvilke

    I løbet af de allernærmeste dage, vil vi modtage et banner til en annonce vi har solgt på vores forumannonce. Jeg vil lade spændende om hvem det drejer sig om stå indtil bannere er online. Men jeg håber at I også vil tage godt imod dette, når det kommer på og klikke ind og se, hvad annoncøren har at tilbyde!

    Vi er rigtig stolte over, at vi kan tilbyde potentielle annoncører et interessant publikum, og at vi kan tilbyde vores brugere annoncer, som vi i høj grad finder direkte interessante og værdiskabende for vores brugere.

    Disse første to annoncører kan nu tage æren for, at vi i løbet af et par dage begynder implementeringen af en ny galleriløsning på vores site. Det er en betalingsløsning, som vi har valgt at bruge disse første annonceindtægter på.

    Endnu engang velkommen fra EBar teamet til vores annoncører. Vi håber og tror som sagt på, at det bliver et positivt samarbejder for både EBar, annoncørerne og ikke mindst brugerne
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
  • Kasperriis
    Lysristet
    • Oct 2008
    • 92

    #2
    Fedt - både med 'annoncør-rejegildet' og de kommende nye muligheder!!
    Izzo Alex MKII
    Casadio Istantaneo
    Pulmann tamper m. Synesso filterkurv
    Rancilio Rocky (til stempelkanderne...)

    Comment

    • johnster
      Master Brewer
      • Jun 2011
      • 1756

      #3
      Super fint. Deres udvalg er absolut i top klasse.
      Izzo Alex Duetto II Dual Boiler PID 2011, Brita Purity C
      Compak K10 Fresh
      Pullman VST 58.35mm, VST 18, 20, VST Lab, ExtractMoJo, MoJoToGo, Brewista

      Philips Café Gourmet

      Mahlkönig Vario (metal burrs), Lido 3
      Driver, Clever m. Kaffeologie stål filter, Kalita Wave, Espro Press, Bodum French Press, Aeropress, Chemex CM-4 m. Kone MK 2+3, Santos kolbe, V60, Buono m. flow restrictor

      Being satisfied is a terrible place to be. - James Hoffmann

      Comment

      • MoBak
        Administrator
        • May 2007
        • 3610

        #4
        Og hermed har vi vores anden annoncør på banen. Velkommen til Aroma i Herning
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

        La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter


        1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

        Comment

        • Jens_Muff
          Master Brewer
          • Sep 2011
          • 2615

          #5
          Oprindeligt indsendt af MoBak Se indlæg
          Vi er rigtig stolte over, at vi kan tilbyde potentielle annoncører et interessant publikum, og at vi kan tilbyde vores brugere annoncer, som vi i høj grad finder direkte interessante og værdiskabende for vores brugere.
          Jeg ved ikke om jeg synes bannerreklamen for Nescafés kapselsystemer er direkte interessante og værdiskabende for de brugere eBar gerne vil ramme, men de skyder i hvert fald forbi mig ;-)
          - La Pavoni
          - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
          - Aillio Bullet R1
          - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

          Comment

          • MoBak
            Administrator
            • May 2007
            • 3610

            #6
            I know, I know. Du kom mig i forkøbet.

            Vi ved, at vi ikke helt opfylder vores hensigtserklæring med annoncen fra Dolce Gusto og at den IKKE rammer vores kernebrugere. Dette ved både Nestlé og vi (jeg gjorde Nestlé direkte opmærksom herpå og det var de klar over).

            Grunden til, at vi har valgt at tage reklamen ind alligevel er, at det har været sværere end ventet at få de mindre spillere til at reagere på vores henvendelse. Vi håber derfor, at vi med en reklame fra et meget stort firma med en meget professionel markedsføringsafdeling kan vise, at EspressoBar er et interessant sted at reklamere. Det er det for Nestlé, fordi de fleste brugere IKKE er som vores kernebrugere og på det "nørdniveau", som vi og vores kernebrugere er, men det er i høj grad også for de mindre spillere, som henvender sig mere til entusiasterne/nørderne/connesieurs, idét vi tror på, at vi har opmærksomhed hos langt de fleste af disse i Danmark.

            Så vores hensigtserklæring vedr relevante og interessante reklamer står ved, og det ER vores kernebrugere vi har i tankerne her. Som sagt håber vi at vi hermed kan vise den små virksomheder, som ikke har professionelle markedsføringsafdelinger, at det er en god forretning at reklamere på EBar! Dolce Gusto reklamen vil være at finde på EBar året ud.
            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

            La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter


            1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

            Comment

            • -E*
              Master Brewer
              • Apr 2013
              • 1949

              #7
              Hvorom den også går forbi mig, så har jeg intet problem med at deres penge går til ebar...
              -Sune

              Mahlkönig Kenia / OE Lido3
              Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
              Computerstyret Hottop
              Instagram

              Comment

              • johnster
                Master Brewer
                • Jun 2011
                • 1756

                #8
                Jeg ville lige checke en af annoncør men kunne ikke huske navnet.
                Det virker lidt besværligt at skulle skifte rundt på siderne indtil der dukker en relateret reklame op.
                Ligger det indenfor konceptet at have en liste med links til annoncørerne?
                Izzo Alex Duetto II Dual Boiler PID 2011, Brita Purity C
                Compak K10 Fresh
                Pullman VST 58.35mm, VST 18, 20, VST Lab, ExtractMoJo, MoJoToGo, Brewista

                Philips Café Gourmet

                Mahlkönig Vario (metal burrs), Lido 3
                Driver, Clever m. Kaffeologie stål filter, Kalita Wave, Espro Press, Bodum French Press, Aeropress, Chemex CM-4 m. Kone MK 2+3, Santos kolbe, V60, Buono m. flow restrictor

                Being satisfied is a terrible place to be. - James Hoffmann

                Comment

                • admin
                  Administrator
                  • Nov 2011
                  • 38

                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jens_Muff Se indlæg
                  Jeg ved ikke om jeg synes bannerreklamen for Nescafés kapselsystemer er direkte interessante og værdiskabende for de brugere eBar gerne vil ramme, men de skyder i hvert fald forbi mig ;-)
                  Jeg håber, at folk nu har bemærket, at der er nye annoncører på vores forum og forside. Og nu nogle, som rammer vores kernevælgere noget bedre - hvilket vi er rigtig glade for.

                  Velkommen til vores nye annoncører, KaffeAgenterne, Forloren Espresso og Moccamaster Nordic! Jeg håber I klikker jer ind og kigger, hvad de har at byde på!

                  Comment

                  • mudderkage
                    Lysristet
                    • Jan 2014
                    • 82

                    #10
                    Oprindeligt indsendt af admin Se indlæg
                    Jeg håber, at folk nu har bemærket, at der er nye annoncører på vores forum og forside. Og nu nogle, som rammer vores kernevælgere noget bedre - hvilket vi er rigtig glade for.

                    Velkommen til vores nye annoncører, KaffeAgenterne, Forloren Espresso og Moccamaster Nordic! Jeg håber I klikker jer ind og kigger, hvad de har at byde på!

                    Butikken er åben.
                    __________________________________________________

                    Død Oscar :-(
                    Får kværnet hos kaffepusheren. :-(

                    AeroPress + Bialetti Brikka

                    Comment

                    • -E*
                      Master Brewer
                      • Apr 2013
                      • 1949

                      #11
                      Angående agenternes annonce, ville det ikke være god stil, lige at spørge om de skal have ændret Impress-annoncen, nu hvor de åbenbart ikke har bryggeren mere?
                      -Sune

                      Mahlkönig Kenia / OE Lido3
                      Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
                      Computerstyret Hottop
                      Instagram

                      Comment

                      Working...
                      X