Status på igangværende og udførte ændringer af forummet

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • malling
    Master Brewer
    • Apr 2011
    • 4545

    #16
    Jeg har det nok lige modsat

    Efterhånden syntes jeg at facebooks like, har taget en smule overhånd. det var til at overse i starten, men nu er der snart ikke en hjemmeside, hvor man ikke får det smækket lige i fjæset. Brugsværdien må også siges at være ikke eksisterende, for hvad skal man egentligt bruge hvad fremmede mennesker eller sågar bekendte "likes".

    Endvidere har ordet fuldstændig mistet dets betydning, ligesom episk

    Indrømmet Jeg er måske lidt old fashion.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


    Comment

    • Rallen
      Administrator
      • Jul 2012
      • 1003

      #17
      Oprindeligt indsendt af malling Se indlæg
      Jeg har det nok lige modsat

      Efterhånden syntes jeg at facebooks like, har taget en smule overhånd. det var til at overse i starten, men nu er der snart ikke en hjemmeside, hvor man ikke får det smækket lige i fjæset. Brugsværdien må også siges at være ikke eksisterende, for hvad skal man egentligt bruge hvad fremmede mennesker eller sågar bekendte "likes".

      Endvidere har ordet fuldstændig mistet dets betydning, ligesom episk

      Indrømmet Jeg er måske lidt old fashion.
      Hvis det skulle være, så synes jeg også vi er ude i noget med at man kan "takke" hinandens indlæg hvis man har fået noget positivt ud af det. Det andet giver jeg dig helt ret i at der er gået for meget inflation i. Men forslaget er taget til efterretning, og der vil blive taget en beslutning omkring det
      --
      Rasmus

      Comment

      • kohaii
        Mørkristet
        • Aug 2009
        • 303

        #18
        savner rigtig meget den gamle funktion (vi har en knap der hedder nye inlæg) hvor man også kun se indlæg 2,4,6,8 osv timer tilbage
        La Spaziale Vivaldi 2
        Mazzer Super Jolly
        Troll tamper
        Bullet R1

        Comment

        Working...
        X