Lille problem med log-in

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • E61
    Grøn bønne
    • Jan 2008
    • 31

    Lille problem med log-in

    Jeg har her til aften bemærket et problem med at logge på som jeg ikke synes jeg har oplevet tidligere.

    Det sker hvis jeg starter på espressobar.dk i stedet for www.espressobar.dk - jeg får så at vide at jeg ikke har \"rettigheder til denne ressource\" som en java-script fejl.

    Fejlen er tilsyneladende ikke browserrelateret (er testet i IE, Firefox, Opera og Safari på winXP platform).

    Ikke noget stort problem, jeg kan bare gå ind via www.espressobar.dk, undrer mig blot lidt :-)

    Poul
    Faema E61 med oversize bryghoved
    Faema E61 Ariete
    Isomac Tea
    HotTop Analog rister
    IRoast
    Rossi RR45
    San Marco SM90
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    #2
    Re:Lille problem med log-in

    E61 wrote:
    Jeg har her til aften bemærket et problem med at logge på som jeg ikke synes jeg har oplevet tidligere.

    Det sker hvis jeg starter på espressobar.dk i stedet for www.espressobar.dk - jeg får så at vide at jeg ikke har \"rettigheder til denne ressource\" som en java-script fejl.

    Fejlen er tilsyneladende ikke browserrelateret (er testet i IE, Firefox, Opera og Safari på winXP platform).

    Ikke noget stort problem, jeg kan bare gå ind via www.espressobar.dk, undrer mig blot lidt :-)

    Poul
    Det har du da ret i Poul. Det har jeg ikke oplevet før. Vil tro det er siden vi har skiftet webhotel?

    Jeg prøver lige at finde ud af noget.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

    Comment

    • EPO
      Coffeeholic
      • Oct 2007
      • 1151

      #3
      Re:Lille problem med log-in

      Der er ingen problemer hvis man køre linux eller OSX uanset hvilken browser man bruger
      Michael EPO Rasmussen

      Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

      Comment

      • Hobzon
        Coffeeholic
        • Dec 2007
        • 1426

        #4
        Re:Lille problem med log-in

        MoBak wrote:
        Jeg prøver lige at finde ud af noget.
        Flyt domænet ud på GratisDNS (med samme registreringer), så kan i selv rette det. Det bør i nu gøre under ALLE omstændigheder. Bare sørg for at alting er oprettet hos GratisDNS som det skal være FØR i redelegerer domænet.
        Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
        Østerbro

        La Marzocco GS3
        Mahlkönig K30 Vario


        Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

        Comment

        Working...
        X