Ændring af profil billede?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • lbe
    Mørkristet
    • Jan 2010
    • 343

    Ændring af profil billede?

    Jeg synes ikke at kunne ændre mit billede fra skurken billede til eget billede.
    Gad vide hvorfor?

    Er der nogen der har svar på dette?
  • Martin B
    Mørkristet
    • Oct 2008
    • 363

    #2
    Jeg mener at huske at hjemmesiden her var temmelig lang tid om at lægge mit nye profilbillede op. Men det er vist bare om at huske at komme under størrelseskravene, og så følge opskriften...
    Pøj med det
    Men generelt synes jeg ikke den nye side her er helt vildt hurtig til at opdatere - tænker især på boxen med "Nye forumindlæg" på forum-siden... Den bedste måde jeg har fundet til at holde mig ajour med evt nye indlæg er under genvejene. Og nej det er da ikke et problem, når man bare har vænnet sig til at gøre det på den måde.
    Ellers er det i det hele taget en lækker upgrade der er sket - ros til Ebar-teamet
    Last edited by Martin B; 5. February 2012, 16:46. Årsag: Kom i tanke om mere...
    Mvh Martin B!
    -----
    LMWDP #387

    Arrarex Caravel (+ OE/HLE-ITT tamper 43,5 mm) - Mazzer Super Jolly
    AeroPress - Hario V60 - Wilfa WSCG-2 - Gene Café CBR-101

    Comment

    • Søren Wolder
      Administrator
      • May 2007
      • 613

      #3
      Oprindeligt indsendt af Martin B Se indlæg
      Jeg mener at huske at hjemmesiden her var temmelig lang tid om at lægge mit nye profilbillede op. Men det er vist bare om at huske at komme under størrelseskravene, og så følge opskriften...
      Pøj med det
      Men generelt synes jeg ikke den nye side her er helt vildt hurtig til at opdatere - tænker især på boxen med "Nye forumindlæg" på forum-siden... Den bedste måde jeg har fundet til at holde mig ajour med evt nye indlæg er under genvejene. Og nej det er da ikke et problem, når man bare har vænnet sig til at gøre det på den måde.
      Ellers er det i det hele taget en lækker upgrade der er sket - ros til Ebar-teamet
      Tak for de rosende ord om upgraden generelt

      Vi er klar over, at der er lidt problemer med opdateringshastigheden på boxen med "Nye forumindlæg". Det skulle være løst i den seneste release af forummodulet, men på grund af de integrationer der er rundt omkring, er vi ikke helt klar til at lægge den på endnu. Men det skal nok komme
      Administrator på EspressoBar

      Black coffee rules...

      Comment

      • lbe
        Mørkristet
        • Jan 2010
        • 343

        #4
        Gad vide hvor mange dage der skal til for opdateringen sker?

        Comment

        Working...
        X