Ønsker til funktionalitet til EspressoBar

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Skurken
    Master Brewer
    • Jun 2008
    • 1985

    #16
    ... eller færre smileys at vælge imellem på forumdelen. Hader fora der bliver fuldstændig klistret ind i grimme animerede smileys.
    Mvh. Anders


    Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

    Comment

    • malling
      Master Brewer
      • Apr 2011
      • 4545

      #17
      Jeg bruger dem stortset heller ikke, men de er gode til at undgå misforståelser og til det er 5-6 ikke nok.
      A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


      Comment

      • Søren Wolder
        Administrator
        • May 2007
        • 613

        #18
        De forskellige ønsker er noteret og vi kigger på det
        Administrator på EspressoBar

        Black coffee rules...

        Comment

        • Falckmanden
          Coffeeholic
          • Feb 2009
          • 1370

          #19
          Et af mine stor ønsker ved at opgradere espressobar var at billedfunktionen blev lettere. Altså at man ikke skulle scalere sine billeder for at kunne uploade dem til ebar!! Det er på ingen måde blevet lettere efter min mening. Før skulle de være 499*499 og n må de være 620 * 260.

          Jeg ville gerne ha uploadet et opretstående billed uploadet der var ca 2500*3500 og det kunne jeg selvfølgelig ikke. Så scalerede jeg det til 259*540 og det ville den heller ikke da man ikke kan uploade jpg?????? Er Jpg ikke den mest gængse billedfiltybe?? Nå men så fik jeg den konverteret til png, stadig i 259* 540. Det ville den så heller ikke da den ikke matchede kravet på 620*260. DVS at billeder der ''står op'' ikke kan uploades eller hva.

          Det er altså ikke nemt!!

          Kasper
          Hjemme:
          ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
          La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
          Mazzer Robur E

          Arbejde:
          ECM Michelangelo 2grp
          Mazzer Major

          Comment

          • Ff83
            Grøn bønne
            • May 2012
            • 3

            #20
            Ved ikke om det er nævnt, men jeg bliver utroligt forvirret over at der både er "Meddelelser" og "private beskeder".. Kan I ikke slette den ene eller slå dem sammen - eller noget..

            Comment

            • Brother
              Grøn bønne
              • Jun 2012
              • 28

              #21
              Først og fremmest kanon fedt forum! Stort kado :-)

              Kunne det være muligt at gøre feltet "espressomaskine" på profilen større? Så der plads og redigerings muligheder til at beskrive maskine med mods osv. ligesom signaturen, men så det nødvendigvis ikke skal stå i signaturen :-)

              Ser MEGET frem til mobil app'en. Kanon fedt! En mulighed kunne være at inkorporere espressobar forummet til den i forvejen eksisterende app, tapatalk. http://www.tapatalk.com/

              kaffe hilsen
              Bror-Bastian
              "Alle skal tro på et eller andet her i livet. Jeg tror jeg vil have mig en kop kaffe mere"

              Comment

              • RasmusDJ
                Stamgæst
                • Mar 2012
                • 950

                #22
                Det ville være super lækkert, desværre ser det ikke rigtig ud til at der er nogen administratorer der har tid til at "vedlige" holde forumet, skrev om selv samme tapatalk i februar måned, men der er endnu ikke sket noget. Har ligeledes tilbudt min assistance til at installere og sætte det op.
                //Rasmus Bonnesen

                Comment

                • skastdk
                  Mørkristet
                  • Aug 2008
                  • 399

                  #23
                  Jeg stemmer også på taptalk, det er blevet bragt op et par gange
                  SCAE certificeret kafferister & medejer af:
                  https://holybean.dk Holy Bean coffeeroasters
                  Cederfeldsgade 18A
                  5560 Aarup (Fyn)

                  Comment

                  • admin
                    Administrator
                    • Nov 2011
                    • 38

                    #24
                    Tapatalk er nu installeret. For at bruge applikationen skal I søge på "Espressobar"

                    Appen - i hvert fald til IOS kan findes her: http://search.itunes.apple.com/WebObjects/MZContentLink.woa/wa/link?path=app%2ftapatalk"

                    Comment

                    • Brother
                      Grøn bønne
                      • Jun 2012
                      • 28

                      #26
                      Cool, Det virker upåklageligt! Skrevet fra min iPhone

                      kaffe hilsen
                      Bror-Bastian
                      "Alle skal tro på et eller andet her i livet. Jeg tror jeg vil have mig en kop kaffe mere"

                      Comment

                      • Jens_Muff
                        Master Brewer
                        • Sep 2011
                        • 2615

                        #27
                        Jeg tænkte, om det ikke var en idé med en sticky tråd kaldet noget i retningen af "Læs denne inden du opretter en salgsannonce" Der skal være få punkter med det helt åbenlyse som folk alligevel altid synes at glemme. Den skal være kort, så folk måske læser den hele.

                        1) Hvad sælges helt præcist samt varens alder.

                        2) Hvor i landet står det, og skal der afhentes?

                        3) Oplys, hvis der er mangler ved varen

                        4) Prisforslag

                        5) Når varen er solgt, så ændr prefixet til SOLGT

                        Jeg har ikke kunnet finde noget om, hvorvidt det er ok at "bump'e" ens købstråd på eBar. (Har heller ikke ledt ret grundigt, men det bør fremgå tydeligt, så selv nye brugere kan se det.) Personligt har jeg ikke det store problem med, at man efter en uges tid gør det. Så meget kamp om pladserne øverst på listen er der trods alt ikke, og man gør jo bare obs på, at varen ikke er solgt endnu. Bumb hver eller hver anden dag, ville jeg dog synes var irriterende.

                        Jeg ved ikke om folk rent faktisk ville læse den, men er lidt træt af at læse annoncer fra brugere man intet aner om, som siger: "Fin Silvia sælges - kom med et bud."

                        Tråden skal bestå af én post og være låst, så man ikke kan svare på den. Less is more.
                        Last edited by Jens_Muff; 1. November 2013, 13:56.
                        - La Pavoni
                        - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
                        - Aillio Bullet R1
                        - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

                        Comment

                        • Xiburst
                          Master Brewer
                          • Feb 2012
                          • 1762

                          #28
                          Jeg har til orientering heller ikke noget imod bumps
                          Rocket Giotto
                          Casadio Istantaneo
                          Gene Café
                          Aeropress
                          V60

                          Comment

                          • MoBak
                            Administrator
                            • May 2007
                            • 3610

                            #29
                            God idé. Det vil vi lige kigge på hen over weekenden!
                            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

                            La Marzocco GS/3
                            Baratza Forté
                            Bestmax filter


                            1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

                            Comment

                            • pingel
                              Coffeeholic
                              • Jan 2012
                              • 1007

                              #30
                              Det burde jo bare ikke være nødvendigt at "bumpe", når der nu er kommet den fine præfiks-funktion. Hvis blot man sørger for at rydde op efter sin salgsannonce og ændre præfikset.
                              Jeg frygter bare, at det lige pludselig bliver en kamp for at komme øverst på listen, og ikke mindst være synlig i "nye forumindlæg". Hvis man ser på et forum som "hifi4all" (ja, jeg har købt og solgt en højttaler eller to gennem tiderne) er der næsten kun gang i salgsannoncerne, og de bliver genindrykket med få dages mellemrum, for ellers er du hurtigt 4 sider bagud - og det er ihvertfald ikke til at holde ud.

                              Men ja, jo... Hvis det bare ikke tager overhånd, og der bliver klare regler - jeg elsker klare regler

                              Comment

                              Working...
                              X