Side 2 af 5 FørsteFørste 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 50

Emne: Ønsker til funktionalitet til EspressoBar

Coffeeholic Hobzon's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2007
    Sted
    København Ø.
    Kunne chatboksen flyttes til forumsiden... Man sidder jo og læser de forskellige tråde, og det kunne være rart samtidig at følge med i chatboksen...

Nu kender jeg også en del til BBCODE - men kunne I ikke finde en default editor, der havde BBCode indbygget i en værktøjslinje?
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Administrator MoBak's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Sted
    Odder
    Citer Oprindeligt indsendt af Hobzon Se indlæg
    Nu kender jeg også en del til BBCODE - men kunne I ikke finde en default editor, der havde BBCode indbygget i en værktøjslinje?
    Mener du her i forum eller i chatboksen. Mener du i forum, kan du i "Medlems-indstillinger" -> Generelle indstillinger vælge, at du vil bruge en WYSIWYG editor i stedet for den simple.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Coffeeholic Hobzon's avatar
    Registreringsdato
    Dec 2007
    Sted
    København Ø.
    Jeg mener at chatboksen skal kunne ses når man er inde i forumdelen af espressobar... (og måske kunne "rives af" og vises i et selvstændigt vindue. Den kunne placeres over oversigten med seneste indlæg, og til højre på siden. når man var inde og læse en specifik tråd.

Og ja - jeg vidste godt man kunne ændre sin editor. Jeg mente bare det var en ide at ændre standard-editoren til en lidt mere avanceret editor (behøver ikke være WISIWYG).
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Mellemristet Solguden's avatar
    Registreringsdato
    Oct 2010
    Sted
    Valencia Spain
    Der skal hver fald gøres noget ved chatten, det er helt hen i vejret at man ikke kan følge med i andet, når man er på chatten og omvendt. Det ville også være + hvis man kunne se hvem der er online fra chatten.
    Faema enova 2 gr automatic
    Isomac Tea ll
    Compak k6
    Anfim Milano Caimano
    3 nye stk Compak k6 der kun venter på at blive solgt
    Baren på hjørnet...Hvor jeg hver dag får kaffe.

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Kan man ikke forlænge tiden hvorpå man er logget på, jeg bliver konstant logget af, hvilket er lettere irriterende.

Og chat box der popper up funger ikke særlig godt på smartphone.

Flere at vælge imellem i forum delen.
    Senest redigeret af malling : 30. December 2011 kl. 00:12
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Master Brewer Skurken's avatar
    Registreringsdato
    Jun 2008
    Sted
    Tølløse, Sjælland
    ... eller færre smileys at vælge imellem på forumdelen. Hader fora der bliver fuldstændig klistret ind i grimme animerede smileys.
    Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Jeg bruger dem stortset heller ikke, men de er gode til at undgå misforståelser og til det er 5-6 ikke nok.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Administrator Søren Wolder's avatar
    Registreringsdato
    May 2007
    Sted
    Herning
    De forskellige ønsker er noteret og vi kigger på det
    Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Coffeeholic Falckmanden's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2009
    Sted
    Espergærde
    Et af mine stor ønsker ved at opgradere espressobar var at billedfunktionen blev lettere. Altså at man ikke skulle scalere sine billeder for at kunne uploade dem til ebar!! Det er på ingen måde blevet lettere efter min mening. Før skulle de være 499*499 og n må de være 620 * 260.

Jeg ville gerne ha uploadet et opretstående billed uploadet der var ca 2500*3500 og det kunne jeg selvfølgelig ikke. Så scalerede jeg det til 259*540 og det ville den heller ikke da man ikke kan uploade jpg?????? Er Jpg ikke den mest gængse billedfiltybe?? Nå men så fik jeg den konverteret til png, stadig i 259* 540. Det ville den så heller ikke da den ikke matchede kravet på 620*260. DVS at billeder der ''står op'' ikke kan uploades eller hva.

Det er altså ikke nemt!!

Kasper
    Hjemme:
    ECM MICHELANGELO 1grp, WeMo controlled
    La Spaziale S1 Vivaldi II med LED-lys
    Mazzer Robur E

Arbejde:
    ECM Michelangelo 2grp
    Mazzer Major

Grøn bønne
    Registreringsdato
    May 2012
    Ved ikke om det er nævnt, men jeg bliver utroligt forvirret over at der både er "Meddelelser" og "private beskeder".. Kan I ikke slette den ene eller slå dem sammen - eller noget..

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •