Simonelli Musica problem...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Torbennmadsen
    Grøn bønne
    • Jan 2017
    • 17

    Simonelli Musica problem...

    Hej Alle...

    Jeg købte her i vinters i Musica til en meget meget god pris på dba. Den blev solgt som defekt, efter en gang afkalkning kørte den upåklageligt [emoji4]

    Nu er der så opstået et problem. Flowet af vand er ikke jævnt mere og der kommer skiftevis damp og vand ud af gruppehovedet og nogen gange slet ingen vand. Pumpen arbejder fint og den danner fint tryk. Vil I også antage at det er den klassiske kontraventil der er gået i stykker og sat sig et sted?[emoji3166]

    Eller er det noget andet?



    Sendt fra min GM1903 med Tapatalk
  • Torbennmadsen
    Grøn bønne
    • Jan 2017
    • 17

    #2
    Bump...

    Det pulserer faktisk med damp ud af selve gruppehovedet, skiftevis damp og vand[emoji3166] nogen der har prøvet dette?

    Har bestilt en ny kontraventil, så første opgave bliver at skifte den og se om det afhjælper problemet

    Sendt fra min GM1903 med Tapatalk

    Comment

    • Jacob Jørgensen
      Lysristet
      • Jan 2015
      • 130

      #3
      Hej Torben.
      Min Musica er også begyndt at bøvle lidt. Min oplevelse er, at når maskinen står tændt, uden at brygge, så skyder den damp i stedet for vand ud, og det er svært at opbygge tryk. Har du løst din udfordring, hører jeg meget gerne hvad du har gjort!
      Kaffemekka løste kun problemet som holdt en uge, da de afkalkede en del af maskinen.

      Comment

      Working...
      X