Gaggia Achille

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kvaksalver
    Stamgæst
    • Jul 2012
    • 802

    [Købes] Gaggia Achille

    Jeg ved godt, at det er et long shot! Jeg har tidligere haft én og pga. snarlig flytning til et noooget mindre køkken, er jeg på jagt efter én igen. Kom frisk...
    Bezzera Strega
    Nuova Simonelli MDJ | Mythos knive
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #2
    Oprindeligt indsendt af Kvaksalver Se indlæg
    Jeg ved godt, at det er et long shot! Jeg har tidligere haft én og pga. snarlig flytning til et noooget mindre køkken, er jeg på jagt efter én igen. Kom frisk...
    Hvis det er den sidste som var til salg her, befinder den sig nu i Hong Kong ;-)
    forstår dig godt, de er dog ret svære at finde reservedele til idag, jeg måtte af omveje købe et nyt brygkammer fra usa, da de kun ville sende internt til USA og Canada og der ikke var andre at finde.

    Click image for larger version

Name:	kantina-2.jpg
Views:	3
Size:	43,0 KB
ID:	231914
    Last edited by Jack; 11. January 2021, 19:00.
    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • Kvaksalver
      Stamgæst
      • Jul 2012
      • 802

      #3
      Det kunne godt ligne den, jeg har haft! Den har i al fald en ret uoriginal steamarm (monteret af Ras8000) herinde fra. Jeg var tredje eBar-ejer - mindst...

      Jeg opgraderede den i sin tid med en messingblok under brusesien, der i samme ombæring vist blev skiftet til et IMS, sammen med et par filterkurve specielt til Gaggias 58mm bryghoveder.

      Altså, hvis du vil sælge den, er jeg frisk!
      Bezzera Strega
      Nuova Simonelli MDJ | Mythos knive

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Oprindeligt indsendt af Kvaksalver Se indlæg
        Det kunne godt ligne den, jeg har haft! Den har i al fald en ret uoriginal steamarm (monteret af Ras8000) herinde fra. Jeg var tredje eBar-ejer - mindst...

        Jeg opgraderede den i sin tid med en messingblok under brusesien, der i samme ombæring vist blev skiftet til et IMS, sammen med et par filterkurve specielt til Gaggias 58mm bryghoveder.

        Altså, hvis du vil sælge den, er jeg frisk!
        Jeg tror det er den samme, også med messingblok ;-) nu er det ikke så nemt i disse corona tider da den som sagt befinder sig ca 9000 km fra Danmark,
        jeg postede da jeg tror det måske var den eneste eller sidste, jeg har kun set en enkelt før og det var hos Colour Brown i Hong Kong som står til pynt,
        men håber du finder en i god stand, da det er svært eller nærmest umuligt at skaffe dele til den
        Last edited by Jack; 11. January 2021, 19:39.
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        Working...
        X