Økologiske tebreve i god kvalitet søges

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • thniels
    Lysristet
    • May 2012
    • 105

    Økologiske tebreve i god kvalitet søges

    Vi har nogle rigtigt gode te-pushere blandt vores kaffebutikker rundt omkring i landet, men vi mangler et sted hvor vi kan købe panik-te. Altså te i breve, som lige kan ryge i en kop når trangen melder sig. Vi har imidlertid de samme behov for lækkerhed når det er te, som hvis det var kaffe, men har indtil nu ikke kunnet finde tebreve i ordentlig kvalitet. Så spørgsmålet er i al sin enkelhed, om nogen her har fundet et sted hvor de har økologiske te i breve?

    Det er til den lille, nødvendige kop, så det er ikke løs te jeg mangler. Det får vi som sagt fra kaffepusherne.
    - Thomas Nielsen


    Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café
  • Truelsen
    Lysristet
    • Sep 2008
    • 79

    #2
    Perchs sælger glimrende te i breve.

    Mvh. Anders

    Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
    DC Super Mini
    Niche Zero
    Bullet R1

    Comment

    • Jack
      Master Brewer
      • Feb 2016
      • 2575

      #3
      Oprindeligt indsendt af Truelsen Se indlæg
      Perchs sælger glimrende te i breve.

      Mvh. Anders

      Sendt fra min AC2003 med Tapatalk
      i min nysgerrighed var google min ven, det er pænt altid at vedhæfte en kilde / link https://perchs.dk/vare-kategori/aeske-med-10-teabags/
      Pictures (or it didn't happen)

      Comment

      • thniels
        Lysristet
        • May 2012
        • 105

        #4
        Tak skal du ha. Vi havde faktisk kigget hos dem, men overset at der var økologisk te iblandt. Den prøver vi lige.
        - Thomas Nielsen


        Bezzera BZ10 + Mahlkönig Vario + 3 x Freud-stempel + Hario-kolbe + Lido 2 + Gene Café

        Comment

        Working...
        X