God håndkværn

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • malling
    Master Brewer
    • Apr 2011
    • 4545

    [Købes] God håndkværn

    Da min feld kværn efter mange års brug/misbrug nu permanent er faldet fra hinanden, er jeg på udkig efter en erstatning på midlertidig basis mens jeg venter på Arco.

    Er umiddelbart efter en 1zpresso JS, JX, eller k, Comandante, Hiku kanso Saigu eller Helor 101/Option-O Remi.

    Er ikke umiddelbart interesseret i OE, MBK og Kinu kværn da den skal bruges til filter.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


  • Thorsen
    Grøn bønne
    • Nov 2020
    • 28

    #2
    Har du set den nye timemore der pt er på kickstarter? Ser ret spændende ud


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment

    • malling
      Master Brewer
      • Apr 2011
      • 4545

      #3
      God håndkværn

      Oprindeligt indsendt af Thorsen Se indlæg
      Har du set den nye timemore der pt er på kickstarter? Ser ret spændende ud


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Jeg skal bruge den nu, mens jeg venter på anden kickstarter Goat Story Arco som forventes at blive sendt i sommeren 2021.
      A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


      Comment

      • Baristamand
        Grøn bønne
        • Aug 2020
        • 7

        #4
        Der er en Timemore Chestnut C2 til salg her i forummet til en fornuftig pris. Den ville jeg købe, hvis det var.

        Comment

        • malling
          Master Brewer
          • Apr 2011
          • 4545

          #5
          Oprindeligt indsendt af Baristamand Se indlæg
          Der er en Timemore Chestnut C2 til salg her i forummet til en fornuftig pris. Den ville jeg købe, hvis det var.
          Jeg er generel lunken ved tanken om at købe hos brugere der opretter salgsannoncer samme dag de melder sig ind både her såvel som på DBA.

          Når selvsamme produkt der sættes til salg oveni er ubrugte af to stk. så er der nogle alarmklokker der ringer hos mig.

          Det er sådanne ting man faktisk advare mod i henhold til hælervarer, ikke varer o.s.v.

          Dermed ikke skrevet det forholder sig sådan her, men det virker mærkeligt. Hvorfor jeg heller ikke har budt på nævnte varer.
          A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


          Comment

          • Baristamand
            Grøn bønne
            • Aug 2020
            • 7

            #6
            Ja, jeg kan godt følge dig i din bekymring. Har det generelt på samme måde.

            Men her tænker jeg, at det sikkert er en person som nok har bestilt et par ekstra med hjem fra Kina, så han kan sælge videre med lidt avance og dermed få sin egen lidt billigere. Tænker ikke det er hælervarer, da man ikke kan få Timemore i DK.

            Comment

            • Benjoh
              Lysristet
              • May 2016
              • 143

              #7
              Hej Malling

              Skulle du ombestemme dig, har jeg en kinu m47 liggende der har kørt under 2 kilo igennem. Jeg forstår selvfølgelig godt hvis det ikke har interesse. Min comandante beholder jeg selv
              Er til "sort" kaffe, på lyse bønner

              Comment

              • MikkelCof
                Mellemristet
                • Mar 2016
                • 189

                #8
                Ellers slår jeg gerne til på din kinu m47. Min cafelat robot mangler en manuel makker ��
                Hario V60, Clever dripper, Aeropress, Phin, Bialetti 3 kops, Eva solo og stempelkander.

                FZ—RR Baby roaster

                Comment

                Working...
                X