Aillio Bullet - Køb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Barly
    Lysristet
    • Aug 2017
    • 61

    Aillio Bullet - Køb

    Jeg er centimeter fra at købe en Aillio Bullet.
    Men inden da vil jeg da lige høre om der er nogen som overvejer at sælge? eller om der er andre der vil have en med?

    Det kunne jo også være der er nogen som har nogle indvendinger eller noget jeg burde se på i stedet?


    //Barly
  • TrierMS
    Grøn bønne
    • Mar 2020
    • 5

    #2
    Jeg er ligeledes i seriøse overvejelser om bestilling af en Bullet. Har dog endnu ikke undersøgt kommandovejen ift bestilling, fragtomkostninger og lign. Det har været afgørende for mig at læse brugertilfredsheden herinde. Hvis der er en i Østjylland der vil ofre en halv time på mig ift en ristning ville det være dejligt. Det ville måske fjerne den sidste tvivl.
    Vh. Trier

    Comment

    • koch-simms
      Grøn bønne
      • Oct 2020
      • 15

      #3
      Prøv at kontakte Alex fra Alex Kaffe i Hasselager.

      Espresso: La Spaziale S1 Mini Vivaldi II Kværn: Niche Zero Rister: Bullet R1 V2 Div.: V60, Aeropress, Stempel

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Ja 1 cm og 3 måneders leverings tid "det køre godt for Aillio" ;-) der er ny model på vej som er CE godkendt.. rygtet siger den vil begynde at lande hos forhandlerer i europa i slutningen af 1 kvt. 2021
        Last edited by Jack; 6. December 2020, 21:42.
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        • joak0068
          Lysristet
          • Mar 2016
          • 98

          #5
          Jeg har bestilt en for ikke så længe siden. Jeg skrev til dem, da jeg gerne ville have den nye version der er CE godkendt. De har indtil videre sagt levering af den nye model start 2021.
          Hvis muligt kan vi undersøge om vi kan få shippet sammen, selvom jeg har betalt for levering på min ordre.
          Last edited by joak0068; 7. December 2020, 12:34.
          Izzo Alex Duetto II
          Eureka Mignon XL
          Feldgrind
          Aillio Bullet R1

          Comment

          • Barly
            Lysristet
            • Aug 2017
            • 61

            #6
            Oprindeligt indsendt af joak0068 Se indlæg
            Jeg har bestilt en for ikke så længe siden. Jeg skrev til dem, da jeg gerne ville have den nye version der er CE godkendt. De har indtil videre sagt levering af den nye model start 2021.
            Hvis muligt kan vi undersøge om vi kan få shippet sammen, selvom jeg har betalt for levering på min ordre.
            Fedt hvis de er klar til at leverer den nye, det vil være fedt at få den CE godkendt.



            Sendt fra min SM-G970F med Tapatalk

            Comment

            • Jack
              Master Brewer
              • Feb 2016
              • 2575

              #7
              Bellabarista har også en fin 1 kg.


              Review


              Efter som UK træder ud af eu told/moms samarbejdet fra nytår, vil den dog blive en smule dyre ca 5% + håndterings gebyr og evt en lille smule til told da de ville kunne fratrække den britiske moms på 20% i prisen.,
              vil gætte på den bliver ca 8000 kr dyre end Bullet

              Men 60Kg. jeg ville selv foretrække Bullet, selv om de hver især kan have deres fordele
              Last edited by Jack; 7. December 2020, 14:00.
              Pictures (or it didn't happen)

              Comment

              • joak0068
                Lysristet
                • Mar 2016
                • 98

                #8
                Du kan prøve at skrive til dem på Facebook messenger - de var hurtige til at svare, da jeg snakkede med dem.
                Som sagt, så kan vi godt dele fragt hvis du har lyst - bare skriv til mig i PM hvis det er ( hvis ikke min rister bliver for meget forsinket el. lign )
                Izzo Alex Duetto II
                Eureka Mignon XL
                Feldgrind
                Aillio Bullet R1

                Comment

                • Barly
                  Lysristet
                  • Aug 2017
                  • 61

                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
                  Bellabarista har også en fin 1 kg.
                  https://www.bellabarista.co.uk/bella...g-roaster.html
                  Den har jeg faktisk haft kigget på med Bullet'en er lidt mere fix, og så kan man letter replicerer samme rist flere gange med den.

                  Oprindeligt indsendt af joak0068 Se indlæg
                  Du kan prøve at skrive til dem på Facebook messenger - de var hurtige til at svare, da jeg snakkede med dem.
                  Som sagt, så kan vi godt dele fragt hvis du har lyst - bare skriv til mig i PM hvis det er ( hvis ikke min rister bliver for meget forsinket el. lign )
                  Det skal jeg lige finde ud af om er til, og giver mening, både for dig og mig

                  Comment

                  • Jack
                    Master Brewer
                    • Feb 2016
                    • 2575

                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
                    Ja 1 cm og 3 måneders leverings tid "det køre godt for Aillio" ;-) der er ny model på vej som er CE godkendt.. rygtet siger den vil begynde at lande hos forhandlerer i europa i slutningen af 1 kvt. 2021
                    Ny info, så retter lige

                    Aillio Bullet opfylder kravene til CE og viser dette i en overensstemmelseserklæring. Det har dog pt. intet at gøre med certificering.
                    de skal først ha bygget et nyt board og svare ikke klart på om hvornår det bliver

                    svar fra 6 Oktober 2020
                    The current model will still be the Bullet R1 V2. Although we have passed all the necessary tests, it will still take us some time to manufacture the CE complied Induction Modules for the Bullet. Therefore if you would like to have a CE complied Bullet you might still have to wait until the CE complied Induction Modules are made.

                    https://roastrebels.com/en/ får et begrænset antal hjem, til est. levering midt Februar, reservation nødvendig
                    Last edited by Jack; 12. December 2020, 00:03.
                    Pictures (or it didn't happen)

                    Comment

                    • Jack
                      Master Brewer
                      • Feb 2016
                      • 2575

                      #11
                      Men det er lidt uklart om hvornår CE model bliver klar, men iflg seneste nyhedsbrev fra Aillio er der god chance for det er den nye model RoastRebels vil leverer til Februar https://roastrebels.com/en/aillio/






                      Certification
                      The big news at Aillio last week was certification. As of last Wednesday afternoon, we have passed all the tests required for CB/CE certification of the V2-220V (200V-240V) model. For some of you, this doesn’t mean anything. But for those of you in markets requiring certification, it means you’ll be able to purchase a Bullet for the first time. It’s a big deal.

                      We’ve written numerous times about the process of certification – the obsessive attention to detail and maddening opacity of it. Needless to say we’re ecstatic about putting it all behind us. But it will still be some time before you’ll see Bullets peppering the coffee scene in Melbourne, Tokyo, and Seoul. There remains a significant amount of paperwork and PCB manufacturing/assembly to do before we can begin ramping up production of these newly certified Bullets.

                      Still, we hope Santa will be able leave something special under your tree this year. Hope you haven't been too naughty...
                      Pictures (or it didn't happen)

                      Comment

                      • BrianDavis
                        Grøn bønne
                        • Jun 2020
                        • 5

                        #12
                        Aillio fremstiller et særdeles særpræget og eksklusivt tilbehørssortiment, der bruges i kaffefremstillingsverdenen. Vi er også lige ved at lancere en 1 kg elektrisk kaffekop. Alle vores produkter kombinerer teknologisk ekspertise med følelsesmæssig appel. Vores mål er at løse problemer i forbindelse med stegning og brygning af kaffe. Vi mener, at kaffe stadig er i sin barndom, og der er stadig meget at opdage. Hos Aillio vil vi opdage. Aillio-websted www.aillio.com

                        Comment

                        • Freund
                          Lysristet
                          • Dec 2018
                          • 125

                          #13
                          Elekrisk kaffekop?
                          Stegning af kaffe?

                          Det må jeg opdage...

                          Comment

                          • malling
                            Master Brewer
                            • Apr 2011
                            • 4545

                            #14
                            Oprindeligt indsendt af BrianDavis Se indlæg
                            Aillio fremstiller et særdeles særpræget og eksklusivt tilbehørssortiment, der bruges i kaffefremstillingsverdenen. Vi er også lige ved at lancere en 1 kg elektrisk kaffekop. Alle vores produkter kombinerer teknologisk ekspertise med følelsesmæssig appel. Vores mål er at løse problemer i forbindelse med stegning og brygning af kaffe. Vi mener, at kaffe stadig er i sin barndom, og der er stadig meget at opdage. Hos Aillio vil vi opdage. Aillio-websted www.aillio.com
                            Er vist gået google translate i den.
                            A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


                            Comment

                            • Kvaksalver
                              Stamgæst
                              • Jul 2012
                              • 802

                              #15
                              Oprindeligt indsendt af BrianDavis Se indlæg
                              Aillio fremstiller et særdeles særpræget og eksklusivt tilbehørssortiment, der bruges i kaffefremstillingsverdenen. Vi er også lige ved at lancere en 1 kg elektrisk kaffekop. Alle vores produkter kombinerer teknologisk ekspertise med følelsesmæssig appel. Vores mål er at løse problemer i forbindelse med stegning og brygning af kaffe. Vi mener, at kaffe stadig er i sin barndom, og der er stadig meget at opdage. Hos Aillio vil vi opdage. Aillio-websted www.aillio.com
                              Det lyder alligevel som en heftig kop!
                              Bezzera Strega
                              Nuova Simonelli MDJ | Mythos knive

                              Comment

                              Working...
                              X