Kværn købes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Joe76
    Grøn bønne
    • Nov 2018
    • 17

    [Købes] Kværn købes

    Er der nogen der vil sælge deres Mazzer Mini E, Rocket Fausto eller lign. kvalitetskværn, så vil jeg gerne høre om det 😃 helst i Kbh området.
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #2
    Skynd dig og nappe en ny til Black Friday/ weekend tilbud som er en del bedre end en Mazzer, og store bror til Rocket Fausto m/ 75mm knive ;-)

    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • Rasmus O
      Grøn bønne
      • May 2011
      • 13

      #3
      Hvis du ikke fandt noget til Black Friday har jeg denne til salg, https://www.dba.dk/kaffekvaern-casad...id-1072911016/

      Comment

      • KasperJ
        Grøn bønne
        • Jul 2019
        • 4

        #4
        Oprindeligt indsendt af Joe76 Se indlæg
        Er der nogen der vil sælge deres Mazzer Mini E, Rocket Fausto eller lign. kvalitetskværn, så vil jeg gerne høre om det 😃 helst i Kbh området.
        Jeg har en Mazzer Mini Electronic A med nærmest nyt Jolly knivsæt. Den fungerer perfekt, men er blevet "pensioneret" efter jeg købte en Niche Zero. På Frederiksberg.

        Comment

        • Moes
          Mellemristet
          • May 2011
          • 164

          #5
          jeg ligger inde med en Mazzer Super Jolly E. med originale Titanium knive i.. hvis du ikke har købt? )
          Rancilio Epoca E-1 v. 2011 (mod. manuel switch for Pre-infusion (line-in pressure) & IMS Countersink Shower Screen.)
          Mazzer Kony E (mod. manual switch home mode (Bypass Fan)
          Mazzer Super Jolly E (mod. Org. Titanium Burrs.
          Bestmax Premium m
          WBC nuova simonelli tramper - Espro Calibrated Tamper - Mazzer Alu Tamper
          Moccamaster Clubline
          V60 Hario

          Comment

          • T09F11
            Lysristet
            • Oct 2020
            • 50

            #6
            Oprindeligt indsendt af KasperJ Se indlæg
            Jeg har en Mazzer Mini Electronic A med nærmest nyt Jolly knivsæt. Den fungerer perfekt, men er blevet "pensioneret" efter jeg købte en Niche Zero. På Frederiksberg.
            Hvor ligger prislejet?

            Hilsen
            Henrik

            Comment

            Working...
            X