La Marzocco Linea Mini

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    #16
    Oprindeligt indsendt af Gunde Se indlæg
    Jeg havde en GS/3 i mange år, og noget af det jeg skulle vende mig til, at det var sværere at aflæse et shot mens det løb. På den Silvia jeg havde før og den Lelit Bianca jeg har nu, kunne/kan jeg altid se om noget var gået galt i formalingsgrad, dosering osv. Shots løber stort set altid super flot på en GS/3. Omvendt var den på en eller anden måske også mere tilgivende.
    Hvad skete der med din GS3?
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

    Comment

    • Gunde
      Espresso
      • Mar 2008
      • 689

      #17
      Oprindeligt indsendt af MoBak Se indlæg
      Hvad skete der med din GS3?
      Jeg har nok ikke været så god til at vedligeholde den, og mange års drift med filterkande vand, der nok ikke var helt nok, betød at den skulle have en ret stor tur. Det ville blive rigtig dyrt. F.eks. skulle computeren skiftes (og det kostede alene 4.000), da den havde fået fugt. For de penge det kostede at få den 100% procent igen, kunne jeg købe en ret hæderlig dual boiler maskine. Så jeg endte med at sælge den og i stedet købe en Lelit Bianca, som jeg også er ret glad for.

      Jeg havde også længe haft et ønske om at nedgradere lidt. Jeg er på mange måder også træt af min Mazzer Major Electronic og overvejer at udskifte den med en Niche Zero.

      Nu er vi så ved at få lavet nyt køkken og jeg får endelig mulighed for at få min maskine på direkte vand og får en del af køkkenet designet til at være kaffeområde. - Så på andre områder opgraderer jeg.
      Mvh Morten

      --------------------
      Lelit Bianca
      Mazzer Major Electronic
      Mahlkönig Vario
      Hario V60
      Hario 3 kops Siphon
      Hario Skerton

      Comment

      Working...
      X