Backflush genopfundet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    Backflush genopfundet

    Så blev backflush lige genopfundet https://weberworkshops.com/products/spring-clean

    Pictures (or it didn't happen)
  • Riis87
    Lysristet
    • May 2018
    • 125

    #2
    Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
    Så blev backflush lige genopfundet https://weberworkshops.com/products/spring-clean

    Den ser da meget cool ud, men kr. 1.800 ekskl. forsendelse...?
    Venligst
    Riis87

    Comment

    • Stener1000
      Lysristet
      • Oct 2008
      • 85

      #3
      Den er ret sjov. Og giver god mening teknisk. Men til 1800 er det vel nærmest kun til prof brug det giver mening hvis det sparer tid.
      Er første skyl med rengøeibgsmiddel og et andet skyl med vand må gøre det meste tror jeg?
      Der er vist søgt patent på løsningen, spændende at se om der kommer et udstedt patent på det på et tidspunkt. Hvis der virker antager jeg at det er noget der er nemt at kopiere for konkurrenterne med mindre der udstedes et godt patent på det. Og det kan umuligt koste i nærheden af 1800 at lave: sokkel, fjeder, stempel og hus. De må have en pæn avance på det.

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Oprindeligt indsendt af Stener1000 Se indlæg
        Den er ret sjov. Og giver god mening teknisk. Men til 1800 er det vel nærmest kun til prof brug det giver mening hvis det sparer tid.
        Er første skyl med rengøeibgsmiddel og et andet skyl med vand må gøre det meste tror jeg?
        Der er vist søgt patent på løsningen, spændende at se om der kommer et udstedt patent på det på et tidspunkt. Hvis der virker antager jeg at det er noget der er nemt at kopiere for konkurrenterne med mindre der udstedes et godt patent på det. Og det kan umuligt koste i nærheden af 1800 at lave: sokkel, fjeder, stempel og hus. De må have en pæn avance på det.
        Prisen syntes jeg nu ikke er dyr for et stykke kvalitets håndværk, men enig i det nok er overkill i et hjemme setup, Weber Workshop er high class produkter fra øverste hylde

        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        Working...
        X