Ros til et lækkert forum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • duelund
    Mellemristet
    • Mar 2009
    • 238

    Ros til et lækkert forum

    Jeg vil gerne knytte en bemærkning til dette espresso initiativ. Jeg er ny på markedet, og jeg bruger timer hver dag på at suge information fra alle jer erfarne kaffeeksperter efter jeg fandt espressobar.dk. Kanon atmosfære herinde, ingen dårlige spørgsmål bliver nedgjort, lækkert lækkert..
    Rocket Cellini Classic
    Mazzer Mini
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    #2
    Re:Ros til et lækkert forum

    duelund wrote:
    Jeg vil gerne knytte en bemærkning til dette espresso initiativ. Jeg er ny på markedet, og jeg bruger timer hver dag på at suge information fra alle jer erfarne kaffeeksperter efter jeg fandt espressobar.dk. Kanon atmosfære herinde, ingen dårlige spørgsmål bliver nedgjort, lækkert lækkert..
    Tak. Den tager vi gerne til os. Og det håber jeg også at alle brugerne gør, da det jo er dem der skaber atmosfæren
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

    Comment

    • paven
      Grøn bønne
      • Dec 2008
      • 22

      #3
      Re:Ros til et lækkert forum

      Vil give duelund ret. Dette forum er skyld i at en spændende hobby har bidt sig fast hos mig, og at jeg nu efter et par måneder kan lave en hæderlig kop kaffe.
      (Har hjulpet flere kaffeudstyrs forretninger og mikroristerier med at de har mærket lidt mindre til finanskrisen :silly

      Gennem årene har jeg benyttet mig af mange forskellige forums omhandlende forbrugs elektronik, film mm. En ubehagelige tone sniger sig tit og ofte ind disse steder, men har aldrig oplevet der her på EspressoBar.

      Som man skal have sine daglige skud espresso, skal man også lige besøge EspressoBar for at holde abstinenserne for døren :lol:

      En stor tak til folkene bag EspressoBar...
      * Nuova Simonelli Oscar (nero)
      * Eureka Mignon
      * Reg Barber 58mm Rød
      * Zassenhaus Santiago, sort

      Comment

      • rsbrix
        Mellemristet
        • Jan 2008
        • 297

        #4
        Re:Ros til et lækkert forum

        Jeg er helt enig. Jeg vil derudover tilføje, uden at tage noget fra sidens bagmænd, at en af styrkerne er de fremragende bidrag fra sidens brugere. Der er altid en god tone, og mange kompetente og hjælpsomme mennesker bag skærmene. Jeg har især nydt at læse Hobzons indlæg som altid er fyldt med fortællelyst, engegement og humor (lige med undtagelse af når emnet falder på sidens design ). Jeg håber bestemt han vender tilbage og bliver mere aktiv igen.
        Udstyr
        Rancilio Silvia
        Mahlkönig Vario

        Comment

        • jazz
          Mellemristet
          • Feb 2009
          • 227

          #5
          Re:Ros til et lækkert forum

          Ja, jeg også ret ny mht. espresso, ikke kaffe. Det her forum og side er helt klart en stor styrke, og det er nu blevet en af de sider, jeg faktisk læser ret ofte (flere gange om dagen).

          Så tak for venlig modtagelse
          85% of the worlds work is done by people who dont feel very well
          -- Winston Churchill

          Comment

          • scandal
            Lysristet
            • Feb 2009
            • 62

            #6
            Re:Ros til et lækkert forum

            Jeg vil da også lige ytre min positive holdning til espressobar.dk
            Jeg kommer ofte på alle mulige fora, men jeg har endnu ikke oplevet et forum, hvor \"religionskrige\" fylder så lidt.

            Dejligt at folk kan komme med deres egne synspunkter på en måde, der ikke nedgør andre og dejligt at folk kan have deres synspunkter uden at blive nedgjort.

            .... sikke noget volapyk, men jeg håber det giver mening for nogen :-) (ellers må i gerne flame mig :P )

            Mvh Anders
            - Rancilio Silvia
            - Rancilio Rocky
            (som så mange andre :-) )

            Comment

            • mortenk
              Lysristet
              • May 2009
              • 94

              #7
              Re:Ros til et lækkert forum

              X2 :-)
              Spaz VII. Mazzer Mini E mod B. Gene Cafe

              Comment

              • ChrZacho
                Master Brewer
                • May 2007
                • 1580

                #8
                Re:Ros til et lækkert forum

                Tak for de positive ord ... e-bar er hvad vi alle gør det til ...
                Administrator på EspressoBar
                Nuova Simonelli Appia 1.GR.
                Mazzer Kony Electronic

                Comment

                • Hobzon
                  Coffeeholic
                  • Dec 2007
                  • 1426

                  #9
                  Re:Ros til et lækkert forum

                  scandal wrote:
                  Jeg kommer ofte på alle mulige fora, men jeg har endnu ikke oplevet et forum, hvor \"religionskrige\" fylder så lidt.
                  Det er nok fordi \"paven\" også er her... vi tør sgu\' ikke andet end at rette ind til højre og opføre os ordenligt

                  :cheer: :laugh: :woohoo:

                  Ovenstående er naturligvis KUN tænkt som en morsomhed... Jeg synes bare det var sjovt, at indlægget FØR dit var skrevet af en bruger kaldet \"Paven\" og at du efterfølgende nævner religionskrige - også selv om konteksten og meningen naturligvis var en helt anden.
                  Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
                  Østerbro

                  La Marzocco GS3
                  Mahlkönig K30 Vario


                  Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

                  Comment

                  • scandal
                    Lysristet
                    • Feb 2009
                    • 62

                    #10
                    Re:Ros til et lækkert forum

                    Hobzon wrote:
                    .......

                    Ovenstående er naturligvis KUN tænkt som en morsomhed... Jeg synes bare det var sjovt, at indlægget FØR dit var skrevet af en bruger kaldet \"Paven\" og at du efterfølgende nævner religionskrige - også selv om konteksten og meningen naturligvis var en helt anden.
                    så dyb er jeg slrt ikke

                    Mvh Anders
                    - Rancilio Silvia
                    - Rancilio Rocky
                    (som så mange andre :-) )

                    Comment

                    Working...
                    X