Kværn kan ikke kværne til espresso?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #16
    Oprindeligt indsendt af Jakobankerhansen Se indlæg
    Hej Jack,

    ... Jeg har ikke fulgt med her så meget på det seneste: Så er det lykkedes at finde en kværn til din datter - måske til at dække perioden indtil I kan få en Niche ?

    Eftersom du nu har fået en vis erfaring med en Compak K3 kværn, hvis du er interesseret har jeg en tilsvarende ældre kværn du godt må få. Indtil jeg selv fik en Eureka Atom 75, har den fungeret ok for mig selv til espresso. Automatikken til at auto-starte og -slukke virker ikke, men den manuelle knap på siden fungerer fint til at starte og stoppe - ligesom Niche :-)

    Har den stående på Amager
    Vi fandt desværre ikke en anden imidlertid kværn

    Tak for tilbudet, det lyder da rigtig godt, hvis du kan og gider sende den med gls?, men hvis det er for besværligt, bla med indpakning forstår jeg (hvilket er ok), så må hun bare vente lidt
    vi kunne evt. sige låne og måske sende den videre til en anden ebar bruger, hvis du ikke vil ha den tilbage, når hun får sin niche?


    Eureka Atom 75 er en nice kværn, som du har fået anskaffet dig
    Last edited by Jack; 9. July 2020, 12:14.
    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • Jakobankerhansen
      Lysristet
      • Mar 2012
      • 115

      #17
      Hvis du sender din adresse til mig, kan jeg se om det kan lykkes at pakke den ind på nogenlunde vis. Hvor i landet bor du ? Alternativt, hvis nogen fra E-Bar har regelmæssig (eller i anledning af ferie) gang/kørsel på kanterne mellem min adresse på Amager og Jack's adresse et andet sted i landet, kunne nogen måske tage kværnen med ?

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #18
        Oprindeligt indsendt af Jakobankerhansen Se indlæg
        Hvis du sender din adresse til mig, kan jeg se om det kan lykkes at pakke den ind på nogenlunde vis. Hvor i landet bor du ? Alternativt, hvis nogen fra E-Bar har regelmæssig (eller i anledning af ferie) gang/kørsel på kanterne mellem min adresse på Amager og Jack's adresse et andet sted i landet, kunne nogen måske tage kværnen med ?
        Har skrevet til dig privat
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        Working...
        X