Det fedeste setup at rejse med?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Yoshi
    Lysristet
    • Jul 2018
    • 146

    #31
    Oprindeligt indsendt af malling Se indlæg
    Har du prøvet Hoffmanns metode?
    Så fik jeg givet hoffmanns metode et skud. Det blev faktisk ret godt i første forsøg. Så måske det bare er det jeg skal gå efter 🙂

    Oprindeligt indsendt af Alus Se indlæg
    Jeg er ret glad for at smide en mokkakande på bålet. Så har man ligesom samlet kogekar, filter og kande i en samlet enhed, som ikke vejer eller fylder alverden. Som bonus kan man finde dem billigt alle vegne. Jeg giver håndtaget på kanden en gang staniol og lader vandet komme i kog inden jeg skruer filter og kande på, så behøver den ikke fuld blus under sig for at brygge færdig og kanden overlever fint.
    Og så husk lidt piskefløde til. Det er lækkert[emoji3]
    Det bliver luksusudgaven med hotel og dagvandreture. Så ingen bål at varme over 🙂

    Comment

    • malling
      Master Brewer
      • Apr 2011
      • 4545

      #32
      Oprindeligt indsendt af Yoshi Se indlæg
      Så fik jeg givet hoffmanns metode et skud. Det blev faktisk ret godt i første forsøg. Så måske det bare er det jeg skal gå efter [emoji846]



      Det bliver luksusudgaven med hotel og dagvandreture. Så ingen bål at varme over [emoji846]
      Glad for at rådet kunne bruges[emoji2]
      A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


      Comment

      • abramminkom
        Grøn bønne
        • Jul 2023
        • 2

        #33
        Der er mange historiske steder i verden, der forbløffer med deres skønhed. Og Roskilde er blot en af dem. Selve byen kan allerede kaldes et historisk monument, fordi dens historie går mere end hundrede år tilbage. Historien om byen fortælles på https://dit-roskilde.dk/tag-paa-et-e...iske-roskilde/. samt steder, hvor turister kan bo.​

        Comment

        Working...
        X