Dato Kaffe (Kaffe på tilbud)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    Dato Kaffe (Kaffe på tilbud)

    Så er der godt nyt til alle jer som mener bønnerne smager best +3 uger efter riste dato

    Og godt nyt til os som gerne vil ha bønnerne så frisk ristet som muligt

    Først kom Holybean.dk med et Facebook opslag..

    Hjælp os med at minimere vores kaffe-spild 🌱 Lige nu har vi lidt af vores Rwanda espresso stående på "reste-hylden".
    En økologisk og kompleks espresso med smagsnoter af mørke bær og blomme, som er ristet i marts. SPAR 40% så længe lager haves ☕️☺️


    Click image for larger version

Name:	hbkaffespild2.jpg
Views:	1
Size:	16,9 KB
ID:	240414

    og nu ser det ud til det bliver et fast tiltag hos Clevercoffee.dk (jeg er vild med det)

    DATOVARE – 1KG kaffe som typisk vil være 2-4 uger fra ristedato før 329 DKK / nu 195 DKK


    Click image for larger version

Name:	cleverdato.jpg
Views:	1
Size:	29,2 KB
ID:	240415

    En af de ting som jeg savner hos micro risterierne er mere information om ristedato politiken, men heldigvis er det normalt næsten altid frisk ristet,
    hvis det er et seriøst speciality risteri, der har været enkelte svipsere, men det lære man af til en anden gang
    Last edited by Jack; 21. April 2020, 12:55.
    Pictures (or it didn't happen)
  • kidcaffeine
    Espresso
    • Sep 2016
    • 585

    #2
    Linket virker ikke :/
    Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
    Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
    Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

    Comment

    • Jack
      Master Brewer
      • Feb 2016
      • 2575

      #3
      Oprindeligt indsendt af kidcaffeine Se indlæg
      Linket virker ikke :/
      Ikke til Holybean, da tilbudet er udløbet (sorry jeg lavde en coppy n past fra deres fb opslag), men det virker tilgengæld til clevercoffee

      Post gerne link fra andre risterier som er med på dato kaffen, hvis i kender til nogen

      Ps. den La Catarata som jeg linker til er en af dem som jeg har bedst erfaringer med 5 uger efter rist, hvor den stadig er god til espresso
      Last edited by Jack; 21. April 2020, 14:56.
      Pictures (or it didn't happen)

      Comment

      Working...
      X