Viser resultater 1 til 3 af 3

Emne: Isolering til Oscar I

Lysristet
    Registreringsdato
    Dec 2016
    Sted
    København N

Isolering til Oscar I

Er igang med en trinvis renovering/genoplivning af en Simonelli Oscar 1 og søger i den forbindelse isolering. Jeg ved man kunne bestille hjem fra Italien (Elektros) men forsøger lige i nærområdet i første omgang. Ved heller ikke hvordan forsyningslinjerne kører pt. Så hvis nogen har en rest liggende fra et projekt, så giv et praj.
    The quintessential expression of coffee is espresso.
    – Ernesto Illy

Mellemristet Morten Müller's avatar
    Registreringsdato
    Apr 2017
    Sted
    Svendborg
    Citer Oprindeligt indsendt af JohanS Se indlæg
    Er igang med en trinvis renovering/genoplivning af en Simonelli Oscar 1 og søger i den forbindelse isolering. Jeg ved man kunne bestille hjem fra Italien (Elektros) men forsøger lige i nærområdet i første omgang. Ved heller ikke hvordan forsyningslinjerne kører pt. Så hvis nogen har en rest liggende fra et projekt, så giv et praj.
    Hvis du ikker er ude efter andre stumper, så er det nok mest rentabel at købe et iso-kit hos kaffemekka.

https://www.kaffemekka.dk/shop/2050-...edelisolering/

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Med venlig hilsen Morten Müller (Svendborg)

3. De følgende brugere har takket Morten Müller for denne post:

JohanS (30. March 2020)

Lysristet
    Registreringsdato
    Dec 2016
    Sted
    København N
    Jeg overtog den i ikke-funktionel stand. Har købt standardstumper herinde til at få den op at køre i første omgang. Så håber på jeg kun skal have isolering i første omgang. Og så måske en OPV på sigt. Havde glemt KaffeMekka lå med stumper til den, så tusind tak!
    The quintessential expression of coffee is espresso.
    – Ernesto Illy

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •