Felicita Arc Scale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PerC
    Grøn bønne
    • Nov 2016
    • 32

    Felicita Arc Scale

    Er der nogen der har erfaringer med denne Vægt. Umiddelbart kan den vist det samme som Acaia Lunar , men koster ca kun det halve.
    Click image for larger version

Name:	Felicita.jpg
Views:	1
Size:	4,1 KB
ID:	238590
  • NielsN
    Lysristet
    • Dec 2013
    • 78

    #2
    Oprindeligt indsendt af PerC Se indlæg
    Umiddelbart kan den vist det samme som Acaia Lunar , men koster ca kun det halve.
    [ATTACH=CONFIG]14913[/ATTACH]
    Det er fordi det er en kopi og Felicita har ikke brugt resourcer på at nytænke og udvikle et nyt produkt. Kopiprodukter er normalt kun ens på papiret.
    James Hoffmann testede smartscales sidste år, incl. en Felicita (ikke Arc) men du kan få et indtryk af hvordan app'en virker og han kommenterer på kopi problematikken omkring 25min inde i videoen. https://youtu.be/SIzFhnZ32Y0
    ______________
    Niels

    Forloren Espresso

    Comment

    • JonasFalslev

      #3
      For at være ærlig har jeg svært ved at se hvorfor en vægt skal koste 2000,- Acaia har ikke ligefrem opfundet den dybe tallerken, så jeg har heller ikke et problem med at købe en vægt der "kopiere" dem. Generelt med de billige knock-offs gælder, at deres app til telefonen enten ikke eksistere, eller er meget ringe. Jeg er selv rigtig glad for denne:



      Den har præcis samme software ombord som Acaia/Felicita Arc... og den koster 320,-

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Oprindeligt indsendt af JonasFalslev Se indlæg
        Den har præcis samme software ombord som Acaia/Felicita Arc... og den koster 320,-
        Måske er det måske er det ikke ;-) der står dkr 374,- + moms og 160 kr i håndterings gebyr, til den du linker til :-) så er de første 6xx dkr væk, for en vægt af ukendt mærke som du ikke kan tjekke, afprøve og sende retur og dur den ikke, er det 600 kr ud af vinduet.
        det er ikke alt kineser stuff som er lige godt, selv om det ser fint ud på papiret

        Acaia er bare toppen af poppen, jeg er glad for min.. men ville jeg ikke smide penge efter Acaia var det nok blevet Brewista Smart Scale v2.0 som faktisk bliver billigere da prisen er inkl porto https://www.kaffemekka.dk/shop/3130-...affevaegt-v20/

        Jeg havde det også stramt med Acaia Lunar's pris, men efter at ha prøvet den er der bare ingen vej tilbage hvis man skal prøve flere, får man hurtigt brugt de sidste penge op til Lunar
        Last edited by Jack; 23. February 2020, 21:26.
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        Working...
        X