Viser resultater 1 til 4 af 4

Emne: Felicita Arc Scale

Grøn bønne
    Registreringsdato
    Nov 2016

Felicita Arc Scale

Er der nogen der har erfaringer med denne Vægt. Umiddelbart kan den vist det samme som Acaia Lunar , men koster ca kun det halve.
    Navn:  Felicita.jpg
Visninger: 422
Størrelse:  4,1 KB

Lysristet
    Registreringsdato
    Dec 2013
    Sted
    København
    Citer Oprindeligt indsendt af PerC Se indlæg
    Umiddelbart kan den vist det samme som Acaia Lunar , men koster ca kun det halve.
    Navn:  Felicita.jpg
Visninger: 422
Størrelse:  4,1 KB
    Det er fordi det er en kopi og Felicita har ikke brugt resourcer på at nytænke og udvikle et nyt produkt. Kopiprodukter er normalt kun ens på papiret.
    James Hoffmann testede smartscales sidste år, incl. en Felicita (ikke Arc) men du kan få et indtryk af hvordan app'en virker og han kommenterer på kopi problematikken omkring 25min inde i videoen. https://youtu.be/SIzFhnZ32Y0

Forloren Espresso

3. De følgende brugere har takket NielsN for denne post:

Jack (22. February 2020)

JonasFalslev
    Guest
    For at være ærlig har jeg svært ved at se hvorfor en vægt skal koste 2000,- Acaia har ikke ligefrem opfundet den dybe tallerken, så jeg har heller ikke et problem med at købe en vægt der "kopiere" dem. Generelt med de billige knock-offs gælder, at deres app til telefonen enten ikke eksistere, eller er meget ringe. Jeg er selv rigtig glad for denne:

https://www.aliexpress.com/item/4000...ou_712820964.6

Den har præcis samme software ombord som Acaia/Felicita Arc... og den koster 320,-

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Citer Oprindeligt indsendt af JonasFalslev Se indlæg
    Den har præcis samme software ombord som Acaia/Felicita Arc... og den koster 320,-
    Måske er det måske er det ikke ;-) der står dkr 374,- + moms og 160 kr i håndterings gebyr, til den du linker til :-) så er de første 6xx dkr væk, for en vægt af ukendt mærke som du ikke kan tjekke, afprøve og sende retur og dur den ikke, er det 600 kr ud af vinduet.
    det er ikke alt kineser stuff som er lige godt, selv om det ser fint ud på papiret

Acaia er bare toppen af poppen, jeg er glad for min.. men ville jeg ikke smide penge efter Acaia var det nok blevet Brewista Smart Scale v2.0 som faktisk bliver billigere da prisen er inkl porto https://www.kaffemekka.dk/shop/3130-...affevaegt-v20/

Jeg havde det også stramt med Acaia Lunar's pris, men efter at ha prøvet den er der bare ingen vej tilbage hvis man skal prøve flere, får man hurtigt brugt de sidste penge op til Lunar
    Senest redigeret af Jack : 23. February 2020 kl. 21:26
    Pictures (or it didn't happen)

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •