Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 32

Emne: CREM ONE - espressomaskine med profilstyring

Administrator KristianK's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Jeg skriver, at vi måske kan lave den til hvad modellen lige under koster til Ebar-folket..
    Den står vejl. til 17999, hvis man hopper ind og kigger.

Får vi 10 forudbestillinger, er det da ikke umuligt, at den kan komme længere ned.

Så jo flere jo bedre og baseret på interessen, hvis der er nogen, så ser vi hvad vi kan gøre.

2. De følgende brugere har takket KristianK for denne post:

Jack (7. January 2020)

Lysristet
    Registreringsdato
    May 2018
    Sted
    Odense
    Jeg synes at det lyder spændenede. Maskinen ser fed ud!
    Jeg er også interesseret alt efter hvor prisen lander.

Hvordan er byggekvaliteten på maskinen sammenlignet med fx Lelit-maskinen der var oppe for lidt siden? Eller Rockets maskiner? Eller for den sags skyld ECM?
    Venligst
    Riis87

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Citer Oprindeligt indsendt af Riis87 Se indlæg
    Jeg synes at det lyder spændenede. Maskinen ser fed ud!
    Jeg er også interesseret alt efter hvor prisen lander.

Hvordan er byggekvaliteten på maskinen sammenlignet med fx Lelit-maskinen der var oppe for lidt siden? Eller Rockets maskiner? Eller for den sags skyld ECM?
    Hvis jeg var jer ville jer vente til DaveC har sin review færdig, vi snakker en uge eller max to iflg ham selv. det skulle blive en ret så omfattende review og det positive er han gider ikke lave review hvis det ikke er et godt produkt, så det ser lyst ud
    i mellemtiden kan i se hvordan han Bianca review ser ud http://coffeestuff.byethost12.com/20.../lelit-bianca/
    Pictures (or it didn't happen)

5. De følgende 2 brugere siger tak til Jack for denne post:

Morten Müller (8. January 2020),Riis87 (8. January 2020)

JonasFalslev
    Guest
    Jeg har tilladt mig, at give den hollandske forhandler et kald. Prisen på 18.500 ligger fast både nu og når de har fået den på lager. Årsagen til at der står pre-order, på deres side er, at de ikke har fået den på lager endnu. Jeg spurgte i den forbindelse om der kunne opnåes rabat, hvis man købte 5 maskiner af topmodellen. Det var han meget villig til. Ved en ordre på 5 maskiner kan vi eventuelt få den til 16.400 kr (€2200).

Jeg synes ikke at en pris på 18.000,- i fælleskøb giver mening, taget i betragtning af man kan snuppe en enkelt for 18.500,-

7. De følgende brugere har takket JonasFalslev for denne post:

Morten Müller (8. January 2020)

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Lad os se, om der kan mønstres 5 interesserede og hvor vi lander.

Men alle er jo velkomne til at lave et køb der.

Så kan man også kombinere det med en tur til Holland, hvis er reklamationer

JonasFalslev
    Guest
    Citer Oprindeligt indsendt af KristianK Se indlæg
    Lad os se, om der kan mønstres 5 interesserede og hvor vi lander.

Men alle er jo velkomne til at lave et køb der.

Så kan man også kombinere det med en tur til Holland, hvis er reklamationer
    Om man skal køre fra Odense til Espergærde eller Odense til Holland.. Begge dele virker uoverkommeligt. Så man vælger nok bare at sende den, i begge tilfælde.

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Ja, så er kan jeg godt se, at det er svært.

Men jeg tror der er større chancer for at Ebar-Expressen kører over Fyn end Holland og måske man endda kunne aftale at man fik den med hjem samme dag.

Skulle der ske noget, så vil min påstand være, at indenfor DK så hjælper vi hinanden med at klare det, som vi plejer.

Tænker det er nemmere at smide den i bagagerummet hos en Ebar-ven eller vores tekniker, end at skulle på posthuset med 30 kilo i papkasse, men det er jo op til den enkelte.

Vi får vores I morgen håber vi, og så kan vi vise lidt mere uanset, hvor man ønsker at købe

Lysristet Muenster's avatar
    Registreringsdato
    May 2019
    Sted
    Esbjerg
    Citer Oprindeligt indsendt af JonasFalslev Se indlæg
    Om man skal køre fra Odense til Espergærde eller Odense til Holland.. Begge dele virker uoverkommeligt. Så man vælger nok bare at sende den, i begge tilfælde.
    Det er en hel del dyrere at sende varer til udlandet, og det tager længere tid. Desuden er det altså nemmere at have med et dansk firma at gøre, hvis man har reklamationer. Det er heller ikke så svært for et hollandsk firma at have lavere priser end et dansk. Skatter og afgifter er lavere i Holland end i Danmark. Firmaets medarbejdere behøver derfor ikke få så meget i løn, fordi de ikke skal aflevere så meget til skattevæsenet i indkomstskat, moms og andre afgifter. Danmark er et meget dyrt land at leve i. Vores høje skatter og afgifter presser lønninger og priser op. Til gengæld er det gratis at få en uddannelse, køre på vejene, blive behandlet for sygdom osv.

Det er så også en faktor, man kan tage med i sine overvejelser. Hvis man køber en vare i udlandet, sender man pengene ud af Danmark. De bliver brugt til at betale moms i (i dette tilfælde) Holland, medarbejderne i firmaet betaler skat i Holland osv. Hvis man derimod køber en vare i Danmark, bliver mange af pengene i Danmark og bruges til skatter og afgifter, der betaler vores alle sammens skoler, sygehuse, veje osv. Jeg siger ikke, det er det eneste, man skal se på. Jeg køber da selv en del varer i udlandet, så jeg skal ikke gøre mig hellig. Men kan man få samme vare i Danmark til kun en beskeden merpris, så vil jeg vælge at købe den i Danmark af ovenstående grunde.
    Med venlig hilsen
    Henrik M., Esbjerg
    Nuova Simonelli Oscar II og Musica
    Eureka Mignon Specialita

12. De følgende 4 brugere siger tak til Muenster for denne post:

buller1 (9. January 2020),DDD (8. January 2020),EmilMR (8. January 2020),KristianK (8. January 2020)

Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Så er I velkomne

14. De følgende 6 brugere siger tak til KristianK for denne post:

buller1 (11. January 2020),EmilMR (10. January 2020),Jack (10. January 2020),Riis87 (10. January 2020),Sinobi (11. January 2020),SorenS (10. January 2020)

Lysristet
    Registreringsdato
    May 2018
    Sted
    Odense
    Er der nogen der har været forbi og prøve den og kan komme med lidt førstehåndsindtryk? Eller måske du kan, Kristian?
    Den ser jo flot ud :-)
    Er det ikke noget med at den fås med træhåndtag også?
    Venligst
    Riis87

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •