Sjov dims, designet som en rejsebrygger. Vil ikke udelukke at jeg prøver den en dag for oplevelsen, men AP har overlevet hos mig grundet sin enkelthed.
Sjov dims, designet som en rejsebrygger. Vil ikke udelukke at jeg prøver den en dag for oplevelsen, men AP har overlevet hos mig grundet sin enkelthed.
Wega MiniNova
Mahlkönig K30
Moccamaster
Santos #4
AeroPress
Bodum Vakuum Brygger
Ja 400g er nok omkring max det vil kræve at du fylder kammeret op to gange, du kan kun snige 220g i den, men vil faktisk kun anbefale at man hælder 200g i. Man kan dog hælde 100g i - bloom i 30-45sek og imens hælde 150g i så får man en normal kop.
A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso
Min Aeropress havde et stempel der blev helt underligt, og jeg mener bestemt det afgav en of smag
Jeg havde renset det i både opvaske middenl og Kafizza , mener også der var andre der havde det problem
Fandt så et nyt stempel fra Kina, og det har virket fint, kun med rens i varmt vand ,, meen i går sniffede jeg lige til en upside down uden kaffe som havde stået et par minutter,,det lugtede ikke rigtigt rent ;o)
Jeg tror ikke på det kan lade sig høre at finde en gummidel der ikke vil have den side effekt. Min erfaring er også det bliver værre med tiden og delene skal skiftes efter et hvis antal bryg.
A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso