Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 11 til 14 af 14

Emne: Delter (mon det bliver en upgradet aeropress)

Coffeeholic Joe_Black's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2012
    Sted
    Jyllinge
    Sjov dims, designet som en rejsebrygger. Vil ikke udelukke at jeg prøver den en dag for oplevelsen, men AP har overlevet hos mig grundet sin enkelthed.
    Wega MiniNova
    Mahlkönig K30
    Moccamaster
    Santos #4
    AeroPress
    Bodum Vakuum Brygger

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Ja 400g er nok omkring max det vil kræve at du fylder kammeret op to gange, du kan kun snige 220g i den, men vil faktisk kun anbefale at man hælder 200g i. Man kan dog hælde 100g i - bloom i 30-45sek og imens hælde 150g i så får man en normal kop.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Master Brewer Coffee makes the world go's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2010
    Citer Oprindeligt indsendt af pingel Se indlæg
    Min Aeropress har nu klaret det fint uden Cafiza, og det på femte år Varmt vand og håndhændet tørring med viskestykke har været nok til mig. Det gummi er umuligt at få renset helt i bund uanset hvad du gør...

Men mit mål med AP er nu heller aldrig den perfekte kop...
    Min Aeropress havde et stempel der blev helt underligt, og jeg mener bestemt det afgav en of smag
    Jeg havde renset det i både opvaske middenl og Kafizza , mener også der var andre der havde det problem

Fandt så et nyt stempel fra Kina, og det har virket fint, kun med rens i varmt vand ,, meen i går sniffede jeg lige til en upside down uden kaffe som havde stået et par minutter,,det lugtede ikke rigtigt rent ;o)

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011
    Jeg tror ikke på det kan lade sig høre at finde en gummidel der ikke vil have den side effekt. Min erfaring er også det bliver værre med tiden og delene skal skiftes efter et hvis antal bryg.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Emneord for dette emne

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •