Bønneklubben

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikkel256
    Grøn bønne
    • Dec 2014
    • 24

    Bønneklubben

    Hej, jeg har gennem lidt tid flere gange prøvet at melde mig ind i Bønneklubben gennem Facebook, men får ikke noget svar fra dem.
    Er der nogle der ved om de stadig eksisterer, holder sommerferie eller har lukket for tilgang?
    Vh
    Mikkel Fog
  • Lav
    Coffeeholic
    • Dec 2014
    • 1213

    #2
    Oprindeligt indsendt af Mikkel256 Se indlæg
    Hej, jeg har gennem lidt tid flere gange prøvet at melde mig ind i Bønneklubben gennem Facebook, men får ikke noget svar fra dem.
    Er der nogle der ved om de stadig eksisterer, holder sommerferie eller har lukket for tilgang?
    Vh
    Mikkel Fog
    Den lever i bedste velgående - der er 6 administratorer af gruppen, så undrer mig at ingen af dem har set dig... hvor længe har du ventet?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Venligste hilsner, Steffen

    Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

    Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
    Sort:
    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
    Rister: 2x
    Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

    Comment

    • Juul-Andersen
      Stamgæst
      • Apr 2014
      • 772

      #3
      Oprindeligt indsendt af Mikkel256 Se indlæg
      Hej, jeg har gennem lidt tid flere gange prøvet at melde mig ind i Bønneklubben gennem Facebook, men får ikke noget svar fra dem.
      Er der nogle der ved om de stadig eksisterer, holder sommerferie eller har lukket for tilgang?

      Vh
      Mikkel Fog
      Jeg kan kun sår du har forsøgt at melde dig ind fir 3 timer siden. Det er en frivillig foreninger, så der er ikke tid til at overvåge facebook konstant, det kan derfor nemt smutte en gang i mellem. Normalt skriver folk så til os, bønneklubben er ikke associeret med espressobar, det var alene her den startede.

      Husk at besvare den tagnong jeg har lavet af dig
      Coffee aficionado, frequently found sipping wine🍷
      I’ve been told I like tea
      I know nothing about everything, expect most comments to be failed jokes.

      Plans stuff in my spare time ☕️👌

      Comment

      • Mikkel256
        Grøn bønne
        • Dec 2014
        • 24

        #4
        Tak for svar.
        Jeg er ked af hvis i tager det som en kritik, det var slet ikke sådan ment, jeg vil bare gerne være med i jeres faktiske projekt.
        Jeg forsøgte første gang 4. Juli at melde mig ind via facebook hvor jeg også indbetalte de 25 kr. via Mobilepay. Efterfølgende har jeg prøvet et par gange at slette min anmodning og lave en ny, senest i dag.
        Det er også lige meget jeg er bare glad for at jeg kunne få fat i jer denne vej.
        Jeg kan se, at jeg nu er blevet godkendt - tusind tak.
        Ps. er mig betaling gået igennem eller skal jeg betale igen for en sikkerheds skyld?
        Vh
        Mikkel Fog

        Comment

        • Lav
          Coffeeholic
          • Dec 2014
          • 1213

          #5
          [emoji4] hmmm, godt kæmpet - wonders of Facebook..... og velkommen til Bønneklubben!


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Venligste hilsner, Steffen

          Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

          Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
          Sort:
          Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
          Rister: 2x
          Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
          Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

          Comment

          • Juul-Andersen
            Stamgæst
            • Apr 2014
            • 772

            #6
            Jeg forstår ikke helt hvordan det er sket. Vi tjekker faktisk ret tit for indmeldelser, men jeg ved Marc har været på ferie af to omgange, så det kan være derfor.

            Hvis du har betalt fint.
            Coffee aficionado, frequently found sipping wine🍷
            I’ve been told I like tea
            I know nothing about everything, expect most comments to be failed jokes.

            Plans stuff in my spare time ☕️👌

            Comment

            Working...
            X