Oatly "Havre Mælk"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    Oatly "Havre Mælk"

    Svenskerne markedsføre for tiden deres nye havre mælk ”Oatly” ret aggressivt i Hong Kong

    De har lavet en barista udgave, den hedder iKaffe i danmark/sverige Kender i den? jeg syntes den er ret god.

    Men det eneste sted jeg har fundet er via Coops hjemme side, i butikerne er det kun Kvikly Ekstra som har dem, men ikke i Barista udgaven




    Kunne godt bestille via nettet, men problemet er man skal bestille vare for minst 500 :-(

    Har i set Oatly iKaffe i normale butikker?

    Click image for larger version

Name:	ikaffe.png
Views:	2
Size:	118,2 KB
ID:	237793Click image for larger version

Name:	34386819_2138641499701849_6580016483043115008_o.jpg
Views:	1
Size:	56,6 KB
ID:	237791Click image for larger version

Name:	oatly.jpg
Views:	1
Size:	57,1 KB
ID:	237792
    Pictures (or it didn't happen)
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #2
    Ps. jeg købte denne her ved en fejl fordi jeg ikke var opmærksom, det er bare ikke det samme, men eneste variant sammen med kakao man kan opdrive i det Nordjyske
    Click image for larger version

Name:	havredrik.png
Views:	2
Size:	133,4 KB
ID:	230943
    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • KThorlund
      Mellemristet
      • Jul 2017
      • 165

      #3
      Jeg mindes Irma har dem. Og jeg så at Fetøx (Nørrebro) havde det på tilbud forleden - dog ikke sikker på om det lige var barista udgaven..

      Comment

      • Jack
        Master Brewer
        • Feb 2016
        • 2575

        #4
        Oprindeligt indsendt af KThorlund Se indlæg
        Jeg mindes Irma har dem. Og jeg så at Fetøx (Nørrebro) havde det på tilbud forleden - dog ikke sikker på om det lige var barista udgaven..
        "barista udgaven" det er jo den som er vigtig :-) de andre har vi i butikkerne, de dur ikke
        Pictures (or it didn't happen)

        Comment

        • aero
          Mørkristet
          • Nov 2014
          • 466

          #5
          Mener også helt bestemt at have set iKaffe udgaven i Kvickly HerningCentret og det er vist en meget standard Kvickly
          /Claus

          Espresso
          Oscar, Obel Mito M64

          Sort
          Wilfa, Aeropress, Chemex, V60

          Comment

          • aero
            Mørkristet
            • Nov 2014
            • 466

            #6
            Jeg har forsøgt mig lidt med havremælk før, dog hjemmelavet. De første forsøg blev utroligt søde i smagen blot ved havre alene, der for mig fuldstændigt overdøvede kaffen under. Konsistens var dog umiddelbart ok, og til at steame til cap.

            Jeg har dog ikke prøvet denne, hvordan er smagsmæssigt? Spiller den godt sammen med kaffen?
            /Claus

            Espresso
            Oscar, Obel Mito M64

            Sort
            Wilfa, Aeropress, Chemex, V60

            Comment

            • Jack
              Master Brewer
              • Feb 2016
              • 2575

              #7
              Oprindeligt indsendt af aero Se indlæg
              Jeg har forsøgt mig lidt med havremælk før, dog hjemmelavet. De første forsøg blev utroligt søde i smagen blot ved havre alene, der for mig fuldstændigt overdøvede kaffen under. Konsistens var dog umiddelbart ok, og til at steame til cap.

              Jeg har dog ikke prøvet denne, hvordan er smagsmæssigt? Spiller den godt sammen med kaffen?
              Oatly ikaffe spiller godt sammen med kaffe, de har tilpasset den til formålet :-)
              Pictures (or it didn't happen)

              Comment

              • Jack
                Master Brewer
                • Feb 2016
                • 2575

                #8
                Oprindeligt indsendt af aero Se indlæg
                Mener også helt bestemt at have set iKaffe udgaven i Kvickly HerningCentret og det er vist en meget standard Kvickly
                Jeg troede også jeg købet den rigtige i kvikly her oppe, men den skal hedde iKaffe og den har de ingen steder her oppe nord på, eller jeg har i hvert fald ikke fundet den :-)
                Pictures (or it didn't happen)

                Comment

                • KThorlund
                  Mellemristet
                  • Jul 2017
                  • 165

                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
                  "barista udgaven" det er jo den som er vigtig :-) de andre har vi i butikkerne, de dur ikke
                  Tjek alligevel Irma. Det er en af de to butikker der har det. Jeg har set dem, fordi jeg studsede over hvem der ville give et produkt sådan et fesent wanna-be navn som iKaffe.. Mere uopfindsomt kan det da næsten ikke blive.. Jeg skal holde øje med det næste gang jeg handler.

                  Comment

                  • Sigh
                    Lysristet
                    • Jul 2017
                    • 141

                    #10
                    Jeg bruger den ret meget. min lokale Superbrugsen her i Hinnerup (Jylland) har tre andre Oatly produkter, så jeg forhørte mig om de ikke ville skaffe den hjem, det ville de godt, men kunne ikke for Coop. Da jeg undersøgte sagen og skrev til Coop fik jeg det fesne svar, at det var et “Irma produkt”. De segmenterer altså deres kunder på den tåbelige måde. Når, men det resulterer i at jeg køber for 500,- ikaffe af gangen på Coop.dk (når de har nok på lager). vi kunne jo prøve at lægge lidt pres på coop og fortælle dem at der faktisk er et kundegrundlag, for ikaffe kan faktisk noget som de ca. 21 andre ikke-mælke-drikke ikke kan. Der er andre leverandører, men de er væsentligt dyrere for almindelige ikke kommercielle forbrugere.
                    Nu har de fået Alpro soya for professionals i Superbrugsen, som jo kan det samme. jeg drikker den lige nu i morgenkaffen... Jeg foretrækker iKaffe, som man i Sverige kan købe i den mindste type Coop forretning sammen med en ret lækker havre is.... La Cabra i Århus har også ikaffe nu (Great coffee får det næppe, jeg spurgte uforvarende en gang jeg ikke kendte stedet og fik en lang lektie, alligevel kan jeg nu rigtig godt lide stedet.)
                    Version 3.0: Dalla Corte Mini (modificeret), Mazzer Super Jolly Electronic med SSP red speed knive og Niche Zero

                    Comment

                    • Sigh
                      Lysristet
                      • Jul 2017
                      • 141

                      #11
                      Jack, hvis du kommer i nærheden af Hinnerup giver jeg gerne en liter.
                      Version 3.0: Dalla Corte Mini (modificeret), Mazzer Super Jolly Electronic med SSP red speed knive og Niche Zero

                      Comment

                      • KThorlund
                        Mellemristet
                        • Jul 2017
                        • 165

                        #12
                        Jeg har lige tjekket i Irma. De har iKaffe stående.

                        Comment

                        • Jack
                          Master Brewer
                          • Feb 2016
                          • 2575

                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Sigh Se indlæg
                          Jeg bruger den ret meget. min lokale Superbrugsen her i Hinnerup (Jylland) har tre andre Oatly produkter, så jeg forhørte mig om de ikke ville skaffe den hjem, det ville de godt, men kunne ikke for Coop. Da jeg undersøgte sagen og skrev til Coop fik jeg det fesne svar, at det var et “Irma produkt”. De segmenterer altså deres kunder på den tåbelige måde. Når, men det resulterer i at jeg køber for 500,- ikaffe af gangen på Coop.dk (når de har nok på lager). vi kunne jo prøve at lægge lidt pres på coop og fortælle dem at der faktisk er et kundegrundlag, for ikaffe kan faktisk noget som de ca. 21 andre ikke-mælke-drikke ikke kan. Der er andre leverandører, men de er væsentligt dyrere for almindelige ikke kommercielle forbrugere.
                          Nu har de fået Alpro soya for professionals i Superbrugsen, som jo kan det samme. jeg drikker den lige nu i morgenkaffen... Jeg foretrækker iKaffe, som man i Sverige kan købe i den mindste type Coop forretning sammen med en ret lækker havre is.... La Cabra i Århus har også ikaffe nu (Great coffee får det næppe, jeg spurgte uforvarende en gang jeg ikke kendte stedet og fik en lang lektie, alligevel kan jeg nu rigtig godt lide stedet.)
                          Tak, de er underlige hos coop.. der er jo lang holbahed på dem, hvor længe er holbarheden ca. når du får et læs hjem?
                          har du set "Opbevaring Ved højst +8°C. "

                          De må da kunne lager føre dem i de støre byer, i bare en butik
                          Last edited by Jack; 26. June 2018, 10:39.
                          Pictures (or it didn't happen)

                          Comment

                          • Jack
                            Master Brewer
                            • Feb 2016
                            • 2575

                            #14
                            Oprindeligt indsendt af KThorlund Se indlæg
                            Jeg har lige tjekket i Irma. De har iKaffe stående.
                            Tak, købte du en? hvis ja hvad syntes du om den
                            Pictures (or it didn't happen)

                            Comment

                            • Jack
                              Master Brewer
                              • Feb 2016
                              • 2575

                              #15

                              Det var kun online øv
                              Pictures (or it didn't happen)

                              Comment

                              Working...
                              X