Side 6 af 6 FørsteFørste ... 456
Viser resultater 51 til 53 af 53

Emne: Oatly "Havre Mælk"

Mørkristet Hegnet's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2017
    Sted
    Risskov
    Som nævnt tidligere i tråden kan produktet være svært at skaffe, med mindre man sætter sig på et større parti. Netto har indtil og med fredag i denne uge tilbud på Oatly Barista til 10,-. Hermed kan man altså prøve produktet af. Jeg prøvede først et par liter an, men jeg er faktisk blevet helt glad for det som alternativ til sødmælk. For mig giver det en anelse bedre microskum med lidt lavere viskositet. Smagen er lidt anderledes, men for mig er det en svag nødde-smag (ikke havregryn), hvilket jeg synes hører fint hjemme i en lysristet cortado, osv. Konsistensen sammen med kaffe bliver for mig meget homogen og silkeblød. Jeg har prøvet det af på et par gæster, som også har været tilfredse.

Man kan i Netto finde produktet i *køledisken* sammen med andre mælke-alternativer, men det skal først på køl efter åbning. Udover performance tiltaler det mig også, at man kan have et mindre lager stående (sødmælk løber vi altid tør for på ubelejlige tidspunkter). Jeg har købt et mindre lager men håber, at det bliver fast sortiment i Netto.
    DC Mini: EX4plus hydraulics, 2.0 bar steam @ 1800 W, insulated boiler, switch + SSR, Aurelia WBC tip, tall feet
    MK K30 ES: EK11b, OLED display, firmware update, black foil
    Sælges: OLED displays -> Mahlkönig K30, LM GS/3, K30 Twin
    Firmware: Mahlkönig K30 og K30 Twin

2. De følgende brugere har takket Hegnet for denne post:

Jack (12. November 2020)

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Citer Oprindeligt indsendt af Hegnet Se indlæg
    Man kan i Netto finde produktet i *køledisken* sammen med andre mælke-alternativer, men det skal først på køl efter åbning. Udover performance tiltaler det mig også, at man kan have et mindre lager stående (sødmælk løber vi altid tør for på ubelejlige tidspunkter). Jeg har købt et mindre lager men håber, at det bliver fast sortiment i Netto.
    Jeg har altid langtidsholdbar sød mælk +6md. fra Lidl på lager, det findes også i køledisken, men skal også først på køl efter det er åbnet, har i prøvet den, syntes faktisk den smager ok og nem at skumme
    Pictures (or it didn't happen)

Lysristet LarsenPedersen's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    København S
    Citer Oprindeligt indsendt af Hegnet Se indlæg
    Udover performance tiltaler det mig også, at man kan have et mindre lager stående (sødmælk løber vi altid tør for på ubelejlige tidspunkter). Jeg har købt et mindre lager men håber, at det bliver fast sortiment i Netto.
    Jeg løber også altid tør for sødmælk på dumme tidspunkt - og min nærmeste Netto (som jeg bor ovenpå) løber åbenbart tør på de samme tidspunkter - Derfor var jeg også interesseret i at have noget Oatly "iKaffe" liggende, men kunne ikke finde det i butikkerne, så jeg snakkede med Oatly for en måneds tid siden:

"iKaffen er fjernet for good - MEN der kommer en ny, jodfri version, som Fødevarestyrelsen kan godkende. Den kommer til at hedde Barista Edition og skulle gerne lande i butikkerne i starten af oktober. Den ekstra gode nyhed er, at den fra midt/slut oktober også vil blive solgt i Netto, Føtex og Bilka."

Det kunne lyde som om, at det måske blev en fast vare i de nævnte butikker.
    Espresso: Nuova Simonelli Oscar II (m. OPV) --> Drømmer om en GS/3
    Kværn: Mahlkönig EK43s (Titus) Mazzer Super Jolly
    Andet: Chemex og Aeropress

Projekter: Coffee Grinder Timer

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •