Fælleskøb voila instant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rudi Fidel
    Mellemristet
    • Jan 2015
    • 227

    [Fællesbestilling] Fælleskøb voila instant

    Jeg faldt lige over denne med James Hoffmann og tænkte at kvalli-instant - det var da lige det jeg af og til mangler når jeg feks. er strandet på mols-linjen med kaffetrang:



    Jeg tænkte jeg ville prøve den fra voila, men shipping er utrolig dyr . Er vi flere der deler begynder det at ligne noget. Shipping koster 22 dollar, så vidt jeg forstår uanset hvor meget vi bestiller, så jo flere jo billigere. Og så har jeg en discountkode på 10%.

    Er der nogen der skal have noget med? Afhentning hos mig i ballerup :-)



    Sendt fra min FP2 med Tapatalk
    Min hobby er alt man kan smage på :-)

    Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.
  • Lav
    Coffeeholic
    • Dec 2014
    • 1213

    #2
    Os der abonnerer på Barista Hustels Superlatives fik faktisk et Voila brev med sammen med månedens kaffe (George Howell, Boston) Hvis du vil være med til at smage er du velkommen - der er til een kop [emoji4] Tænker Kaffe T også kunne lokkes over.



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Venligste hilsner, Steffen

    Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

    Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
    Sort:
    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
    Rister: 2x
    Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

    Comment

    • Kaffe T
      Master Brewer
      • Nov 2013
      • 2263

      #3
      Oprindeligt indsendt af Lav Se indlæg
      Os der abonnerer på Barista Hustels Superlatives fik faktisk et Voila brev med sammen med månedens kaffe (George Howell, Boston) Hvis du vil være med til at smage er du velkommen - der er til een kop [emoji4] Tænker Kaffe T også kunne lokkes over.
      Det ku hun i hvert fald godt ....
      Radio om kaffe og smagssansen http://smagefter.dk/kaffe/
      Podcast på engelsk om kafferistning Coffee Roasting Navigated

      ~ Kunsten er at kunne orientere sig med smagssansen ~

      Comment

      • Rudi Fidel
        Mellemristet
        • Jan 2015
        • 227

        #4
        Sejt lav, det gør vi!

        Sendt fra min FP2 med Tapatalk
        Min hobby er alt man kan smage på :-)

        Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.

        Comment

        • xhofa
          Lysristet
          • Feb 2016
          • 82

          #5
          Skørt, det er ikke mere end et par dage siden, jeg var inde for at se om man kunne bestille noget på deres hjemmeside, men det var ikke muligt at få sendt til Danmark. Det kan man nu kan jeg se.

          Det kan bare gå hen og blive en ret dyr fornøjelse, dyr porto og hvis du så skal betale told og import gebyr oveni, er det en dyr kop kaffe.

          Comment

          • Rudi Fidel
            Mellemristet
            • Jan 2015
            • 227

            #6
            Oprindeligt indsendt af xhofa Se indlæg
            Skørt, det er ikke mere end et par dage siden, jeg var inde for at se om man kunne bestille noget på deres hjemmeside, men det var ikke muligt at få sendt til Danmark. Det kan man nu kan jeg se.

            Det kan bare gå hen og blive en ret dyr fornøjelse, dyr porto og hvis du så skal betale told og import gebyr oveni, er det en dyr kop kaffe.
            Ah, ja, told og moms havde jeg ikke tænkt på... Jeg regner lige på det.

            Sendt fra min FP2 med Tapatalk
            Min hobby er alt man kan smage på :-)

            Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.

            Comment

            • kidcaffeine
              Espresso
              • Sep 2016
              • 585

              #7
              Jeg er i USA med arbejdet fra mandag til og med torsdag i næste uge.

              Hvis det har interesse, og i øvrigt kan lade sig gøre i forhold til forsendelsestid, etc., kan jeg godt smide nogle pakker i kufferten og fragte dem hjem til Danmark. Så vil de kunne afhentes i Valby i stedet for Ballerup, men til gengæld sparer i fragten

              Lad mig høre, hvis det er
              Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
              Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
              Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

              Comment

              • Rudi Fidel
                Mellemristet
                • Jan 2015
                • 227

                #8
                Oprindeligt indsendt af kidcaffeine Se indlæg
                Jeg er i USA med arbejdet fra mandag til og med torsdag i næste uge.

                Hvis det har interesse, og i øvrigt kan lade sig gøre i forhold til forsendelsestid, etc., kan jeg godt smide nogle pakker i kufferten og fragte dem hjem til Danmark. Så vil de kunne afhentes i Valby i stedet for Ballerup, men til gengæld sparer i fragten

                Lad mig høre, hvis det er
                Det ville da være super fedt! Jeg aftager i hvert fald gerne 4 discovery boxes! Hvor skal du bo i USA? Det er ikke altid man kan sende til hoteller nemlig...

                Sendt fra min FP2 med Tapatalk
                Min hobby er alt man kan smage på :-)

                Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.

                Comment

                • kidcaffeine
                  Espresso
                  • Sep 2016
                  • 585

                  #9
                  Jeg skal bo i et område der hedder Foothill Ranch, ca. en times kørsel udenfor LA

                  Hvilke andre muligheder er der, hvis de ikke vil sende til hoteller? Jeg kan ikke umiddelbart google mig frem til, hvor Voila holder til
                  Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
                  Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
                  Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

                  Comment

                  • Rudi Fidel
                    Mellemristet
                    • Jan 2015
                    • 227

                    #10
                    Oprindeligt indsendt af kidcaffeine Se indlæg
                    Jeg skal bo i et område der hedder Foothill Ranch, ca. en times kørsel udenfor LA

                    Hvilke andre muligheder er der, hvis de ikke vil sende til hoteller? Jeg kan ikke umiddelbart google mig frem til, hvor Voila holder til
                    Jeg har sendt dem en mail hvor jeg spørger om de sender til hoteller. Send mig gerne navnet og adressen på hotellet på pm :-)

                    Sendt fra min FP2 med Tapatalk
                    Min hobby er alt man kan smage på :-)

                    Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.

                    Comment

                    • kidcaffeine
                      Espresso
                      • Sep 2016
                      • 585

                      #11
                      Det gør jeg lige med det samme
                      Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
                      Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
                      Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

                      Comment

                      • Rudi Fidel
                        Mellemristet
                        • Jan 2015
                        • 227

                        #12
                        Årh surt. Jeg har lige modtaget en mail fra voila om at de godt kan sende til kidcaffeines hotel, men nu er det for sent at bestille, hvis man skal være sikker på at det når frem inden han tager hjem :-(

                        Ærgeligt at de brugte 5 dage på at svare min mail...

                        Andre der skal til USA i den nærmeste fremtid? ;-)

                        Sendt fra min FP2 med Tapatalk
                        Min hobby er alt man kan smage på :-)

                        Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.

                        Comment

                        • kidcaffeine
                          Espresso
                          • Sep 2016
                          • 585

                          #13
                          Well - jeg skal formentlig nok selv tilbage hertil inden alt for lang tid. Jeg skal nok prøve at give besked i god tid, hvis det bliver aktuelt
                          Espresso: La Marzocco Linea Mini (modded med restrictor, preinfusion og kosmetiske opgraderinger fra Pantechnicon og Artpresso)
                          Kværn: Mahlkönig K30 Vario Air + Lagom P64 SSP
                          Sort: V60, Aeropress, Chemex, Stempel - I prioriteret rækkefølge

                          Comment

                          • Rudi Fidel
                            Mellemristet
                            • Jan 2015
                            • 227

                            #14
                            Oprindeligt indsendt af kidcaffeine Se indlæg
                            Well - jeg skal formentlig nok selv tilbage hertil inden alt for lang tid. Jeg skal nok prøve at give besked i god tid, hvis det bliver aktuelt
                            Giv endelig lyd :-)

                            Sendt fra min FP2 med Tapatalk
                            Min hobby er alt man kan smage på :-)

                            Mit udstyr: Silvia, Compak K8, Vario m. stålknive, Lido 3, Kalita 185, Bonavita kedel m. PID, Aeropress, stempelkander.

                            Comment

                            • Georg
                              Grøn bønne
                              • Jul 2017
                              • 6

                              #15
                              Jeg, en kaffe nørd, er lige nu i Vietnam, her er DEN BEDSTE KAFFE jeg har smagt. Vietnam er verdens anden største kaffe producent og eksportør.
                              Køber med hvad jeg kan have i kufferten. Det er meget billigt her.


                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X