Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 21 til 23 af 23

Emne: Forum disciplin

Master Brewer Coffee makes the world go's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2010
    Det har du ret i, men det har jo så også i nogle tilfælde været fordi sælger ignorere den første henvendelse, så nævner en anden at forums regler faktisk dikterer det, så nævner sælger at han da så nok hellere må, men alligevel undlader dette
    alt herefter er så sælgers skyld,og der kom meget, tråden kørte i det ene tilfælde helt igennem , uden at sælger overhovedet rettede ind

det er jo så ikke BARE en forglemmelse

det ville forsvinde ved en melde knap, der dog ikke straks skal benyttes, af nævnte grunde, ingen grund til at blande administrator ind i de mange tilfælde hvor sælger straks har rettet forglemmelsen ,, no big deal, og sælger har jo også været glad for at salget jo så går hurtigere

Igen en ting der HELT ville forsvinde, hvis vi dropper muligheden for køb nu pris
    det ville medføre at en sælger der har glemt eller kommet til at skrive en for lav pris, ikke får problemer

alle handler (med penge) kun salg til højest bydende
    og med en minimums løbetid på 24 timer, det er tæt PÅ STRAKS HANDEL
    MEN GIR TID TIL AT FEJL KAN RETTES

det letteste ville være en sletning af annoncen hvis sælger nægter at følge administrator

Hvis sælger ikke ønsker at reagere på henvendelser fra forummet, så er det jo alligevel ikke muligt at handle ;o)

Administrator KristianK's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Kære alle,

Mange tak for alle jeres indlæg, holdninger og tilkendegivelser.
    Som alle kan se, så er det ikke helt nemt at nå frem til en endelig konklusion, men alt er noteret.

Jeg vil forsøge at samle op på det hele, og vende tilbage med vores bud på mange af de emner der har været nævnt i denne tråd samt i tråden.

Tak fordi I gider

Mvh.
    Kristian

3. De følgende 3 brugere siger tak til KristianK for denne post:

deannielsen (21. October 2017),Jack (8. October 2017),kidcaffeine (19. October 2017)

Mørkristet Citrushund's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2012
    Sted
    Vejen

Forum disciplin

Jeg har det på samme må som mange andre. Det har været så trættende at se på. Derfor er jeg også personligt blevet meget mere inaktiv. Jeg gider simpelthen ikke åbne for siden og så de magt kampe om retfærdighed, lovgivning osv.

Vil jeg sælge noget bliver det Fb eller dba. Så hellere skambud på dba! End det ævl herinde.
    - ECM Elektronika II Profi
    - Mazzer Super Jolly Arduino mod
    - Custom made Torr Tamper

EspressoBars 3D Print service

5. De følgende 5 brugere siger tak til Citrushund for denne post:

deannielsen (21. October 2017),Husum (19. October 2017),kidcaffeine (19. October 2017),Lineamanden (19. October 2017),Rocco (19. October 2017)

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •