Anbefalinger

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • JensA
    Grøn bønne
    • Dec 2014
    • 13

    Anbefalinger

    Hej alle

    Nogen kaffebarer i Odense der kan anbefales?

    Vil meget gerne undgå dårlig kaffe på denne lørdag nemlig

    Mvh.
    Jens
  • abovling
    Lysristet
    • Apr 2011
    • 56

    #2
    Jeg kan bidrage med en "do's and don'ts"...

    Bor i Odense, og er desværre ikke imponeret.
    Det sted jeg pt. går hen er Den lille Smalle, der ligger tæt ved Rådhuset. De laver nogle fine mælkedrikke.

    Et sted der ellers lokker er Nelle's, men har inden for den sidste uge fået en dobbelt espresso på to forskellige af deres bar'er...begge steder en flad og tam oplevelse. Ingen sødme / fylde / fedme eller noget...smagte som at slikke på en gammel læderjakke (forestiller jeg mig) [emoji6]

    Der er også Fredo's Coffee Right, ved Brandts passage - den har jeg dog ikke selv prøvet endnu...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment

    • xhofa
      Lysristet
      • Feb 2016
      • 82

      #3
      Oprindeligt indsendt af abovling Se indlæg
      Jeg kan bidrage med en "do's and don'ts"...

      Bor i Odense, og er desværre ikke imponeret.
      Det sted jeg pt. går hen er Den lille Smalle, der ligger tæt ved Rådhuset. De laver nogle fine mælkedrikke.

      Et sted der ellers lokker er Nelle's, men har inden for den sidste uge fået en dobbelt espresso på to forskellige af deres bar'er...begge steder en flad og tam oplevelse. Ingen sødme / fylde / fedme eller noget...smagte som at slikke på en gammel læderjakke (forestiller jeg mig) [emoji6]

      Der er også Fredo's Coffee Right, ved Brandts passage - den har jeg dog ikke selv prøvet endnu...


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Den lille Smalle får kaffe fra Kontra Coffee, har dog aldrig selv været der.
      Nellies var jeg også mindre heldig med min americano, har dog fået en udmærket V60er. V60 servere de dog ikke ved den Nellies ved åen.

      Ellers er der brætspilscaféen Papas Papbar, der får kaffe fra Holy Bean, her har jeg fået nogen rigtig gode americanos, og nogen okay americanos.
      De servere også filter kaffe, bare husk og spørg hvornår det er kommet på kanden.

      Comment

      • JensA
        Grøn bønne
        • Dec 2014
        • 13

        #4
        Oprindeligt indsendt af abovling Se indlæg
        Jeg kan bidrage med en "do's and don'ts"...

        Bor i Odense, og er desværre ikke imponeret.
        Det sted jeg pt. går hen er Den lille Smalle, der ligger tæt ved Rådhuset. De laver nogle fine mælkedrikke.

        Et sted der ellers lokker er Nelle's, men har inden for den sidste uge fået en dobbelt espresso på to forskellige af deres bar'er...begge steder en flad og tam oplevelse. Ingen sødme / fylde / fedme eller noget...smagte som at slikke på en gammel læderjakke (forestiller jeg mig) [emoji6]

        Der er også Fredo's Coffee Right, ved Brandts passage - den har jeg dog ikke selv prøvet endnu...


        Sent from my iPhone using Tapatalk
        tak for svar

        Comment

        • JensA
          Grøn bønne
          • Dec 2014
          • 13

          #5
          Oprindeligt indsendt af xhofa Se indlæg
          Den lille Smalle får kaffe fra Kontra Coffee, har dog aldrig selv været der.
          Nellies var jeg også mindre heldig med min americano, har dog fået en udmærket V60er. V60 servere de dog ikke ved den Nellies ved åen.

          Ellers er der brætspilscaféen Papas Papbar, der får kaffe fra Holy Bean, her har jeg fået nogen rigtig gode americanos, og nogen okay americanos.
          De servere også filter kaffe, bare husk og spørg hvornår det er kommet på kanden.
          tak for svar

          Comment

          Working...
          X