Side 5 af 5 FørsteFørste ... 345
Viser resultater 41 til 46 af 46

Emne: Overvejelse af salgsannonceregler

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    Jeg syntes vi ser nye brugerer, som lige opretter og laver en salge annonce med det samme, som om de aldrig har været her før og alligevel kender til forumet..

fornemmer de har en anden bruger profil og ikke vil stå ved hvem de er og deres historie her, dem syntes jeg bestemt godt vi kan undværer, just my 10 cents :-)
    Senest redigeret af Jack : 25. May 2017 kl. 13:21
    Pictures (or it didn't happen)

2. De følgende brugere har takket Jack for denne post:

frachlitz (26. May 2017)

Master Brewer Coffee makes the world go's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2010
    Ja ;o( det har du desværre ret i ;o(

Her er der tale om bevidst gemmeleg, og det KAN PÅ INGEN MÅDE kaldes respektfuld

Hvilket jo så nødvendiggør regler, som er en belastning for dem der godt kan opføre sig ordentlig

OG det er på ingen måde dem der ønsker reglers skyld

Master Brewer -E*'s avatar
    Registreringsdato
    Apr 2013
    Sted
    Ry
    Der er altså også mange der læser med uden at deltage fordi vi nogle gange er lidt skræmmende... Problemet har været oppe før i forbindelse med om vi skulle have et begynder-subforum...
    -Sune

Mahlkönig Kenia / OE Lido3
    Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
    Computerstyret Hottop
    Instagram

5. De følgende 5 brugere siger tak til -E* for denne post:

Jack (25. May 2017),Jens_Muff (18. January 2019),kidcaffeine (25. May 2017),malling (26. May 2017),martinmic (25. May 2017)

Administrator KristianK's avatar
    Registreringsdato
    Aug 2009
    Sted
    Espergærde
    Kære alle,

Mange tak for alle jeres indlæg, holdninger og tilkendegivelser.
    Som alle kan se, så er det ikke helt nemt at nå frem til en endelig konklusion, men alt er noteret.

Jeg vil forsøge at samle op på det hele, og vende tilbage med vores bud på mange af de emner der har været nævnt i denne tråd samt i tråden.

Tak fordi I gider

Mvh.
    Kristian

- kopi af indlæg fra anden tråd om disciplin, men samme svar

7. De følgende brugere har takket KristianK for denne post:

Jack (8. October 2017)

Master Brewer Jack's avatar
    Registreringsdato
    Feb 2016
    Sted
    Aalborg / Kwun Tong
    En salgs tråd som er kørt helt af sporet, starter flot fra sælgers side med et sølle link til dba istedet for at lave en seriøs annonce her hvor brugerne er (jeg klikker normalt aldrig på link) og bruger som kritiserer produktet,
    jeg har gjort en enkelt undtagelse at kommenterer her og ikke i salgs tråden, det ville jeg ellers aldrig gøre med mindre jeg er interesseret i at købe, kan jeg ikke li prisen ville jeg komme med et bud som jeg selv syntes ville være fair.

Hvis jeg var sælger ville jeg lave en ny seriøs annonce her (billeder og rette info sælger)

[Sælges] Rocket R58 http://www.espressobar.dk/forums/sho...349#post137349
    Pictures (or it didn't happen)

9. De følgende brugere har takket Jack for denne post:

SorenS (18. June 2018)

Master Brewer Jens_Muff's avatar
    Registreringsdato
    Sep 2011
    Sted
    Kastrup
    Citer Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
    En salgs tråd som er kørt helt af sporet, starter flot fra sælgers side med et sølle link til dba istedet for at lave en seriøs annonce her hvor brugerne er (jeg klikker normalt aldrig på link) og bruger som kritiserer produktet,
    jeg har gjort en enkelt undtagelse at kommenterer her og ikke i salgs tråden, det ville jeg ellers aldrig gøre med mindre jeg er interesseret i at købe, kan jeg ikke li prisen ville jeg komme med et bud som jeg selv syntes ville være fair.

Hvis jeg var sælger ville jeg lave en ny seriøs annonce her (billeder og rette info sælger)

[Sælges] Rocket R58 http://www.espressobar.dk/forums/sho...349#post137349
    Jeg kan ikke helt se problemet i annoncen og synes som udgangspunkt, det er en uskik at tale folks salg ned, med mindre de selv spørger om en vurdering. Enig i, at prisen er til den høje side - selv ekstraudstyr som filter inkl, men det er ganske alm. på dba, hvor der typisk er lidt større afslag på prisen. Ville kun blande mig, hvis der (bevidst eller ubevidst) var tale om vildledning fx i form af forkert opgivet nypris eller andre forkerte oplysninger. Jeg synes, der skal være plads til at starte højt og sænke efterhånden, hvis der ikke er bid i køberskaren.

Jeg synes heller ikke, det bør være forbudt at lade sin dba-annonce tale for sig selv - selvom det er en smule dovent.

Men det er bare mine 2c
    - La Pavoni
    - Mahlkönig K30 Vario og Mahlkönig Guatemala
    - Aillio Bullet R1
    - Tjek i øvrigt Bønneklubben ud på Facebook

11. De følgende 3 brugere siger tak til Jens_Muff for denne post:

Davidsen (19. June 2018),Hegnet (18. June 2018),Jack (18. June 2018)

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •