Alt i en - Dual boot Windows 10 & Android 4.4 box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lav
    Coffeeholic
    • Dec 2014
    • 1213

    [Solgt] Alt i en - Dual boot Windows 10 & Android 4.4 box

    Jeg sælger denne fine boks jeg købte fra ny i juli på Amazon i tyskland. Det er den perfekte køkken pc, riste pc eller Netflix boks med alle de gængse features man kan tænke sig:
    PIPO X9 8.9'' 1920x1200 Dual Boot Smart TV Box Mini PC Windows 10 Android 4.4 Intel Z3736F Quad Core 2.16GHz 2G+32G Bluetooth set-top box. HDMI, 4xUSB, LAN, MicroTF, Stereo Højtalere....

    Mit eneste problem var bare at jeg for nylig fandt en anden Win10 boks med indbygget Arduino til div. styring, den måtte jeg eje i stedet. Nypris var 1150,- jeg sælger for 800,-




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Last edited by Lav; 2. July 2017, 18:06. Årsag: Solgt
    Venligste hilsner, Steffen

    Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

    Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
    Sort:
    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
    Rister: 2x
    Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter
  • MørkRist
    Lysristet
    • Dec 2015
    • 70

    #2
    Det er sikkert et dumt spørgsmål, men er det 220v ?
    Espressomaskine: Izzo Alex Duetto III PID
    Kværn: Mahlkönig K30 Vario, Wilfa Svart Uniform
    Kafferister: Aillio Bullet R1 V2, Behmor 1600+
    Sort: Mokkamaster, Aeropress, V60, Chemex, French Press

    Comment

    • Lav
      Coffeeholic
      • Dec 2014
      • 1213

      #3
      Nej ikke spor dumt! 230V og adapter følger med [emoji4]


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      Venligste hilsner, Steffen

      Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

      Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
      Sort:
      Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
      Rister: 2x
      Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
      Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

      Comment

      • krumbak
        Mørkristet
        • Mar 2008
        • 307

        #4
        Jeg har en magen til. Den har touch screen, så mus og tastatur ikke nødvendigt. Jeg bruger den til at riste på min Bullet.
        Utroligt hvor meget man får til prisen. Den kører upåklageligt.

        Comment

        • Lav
          Coffeeholic
          • Dec 2014
          • 1213

          #5
          Er reserveret


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          Venligste hilsner, Steffen

          Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

          Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
          Sort:
          Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
          Rister: 2x
          Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
          Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

          Comment

          • kaffekatten
            Grøn bønne
            • Oct 2016
            • 6

            #6
            Hej Lav, hvilken model købte du istedet? Lyder genialt med indbygget arduino 😊

            Comment

            • Lav
              Coffeeholic
              • Dec 2014
              • 1213

              #7
              En "LattePanda" - syntes simpelthen at navnet var for godt
              LattePanda V1 a pocket-sized embedded X86 SBC based on Intel Cherry Trail Z8350. Integrated onboard Arduino co-processor. Support Windows 10 & Linux OS.


              Den styrer fint min Bullet rister via dedikeret sw under win10 samtidig med hyggemusik fra Spotify. Den har en Intel Z8350 Quad Core processor, 4GB RAM, 64GB SSD samt en Auduino (Leonardo) ATMega32u4 med alle pin-outs.
              Bruger endnu ikke Arduinoen fast ifbm risteren men har flere projekter i skuffen.....
              Venligste hilsner, Steffen

              Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

              Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
              Sort:
              Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
              Rister: 2x
              Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
              Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

              Comment

              • peter_il
                Espresso
                • Sep 2011
                • 714

                #8
                Oprindeligt indsendt af Lav Se indlæg
                En "LattePanda" - syntes simpelthen at navnet var for godt
                LattePanda V1 a pocket-sized embedded X86 SBC based on Intel Cherry Trail Z8350. Integrated onboard Arduino co-processor. Support Windows 10 & Linux OS.


                Den styrer fint min Bullet rister via dedikeret sw under win10 samtidig med hyggemusik fra Spotify. Den har en Intel Z8350 Quad Core processor, 4GB RAM, 64GB SSD samt en Auduino (Leonardo) ATMega32u4 med alle pin-outs.
                Bruger endnu ikke Arduinoen fast ifbm risteren men har flere projekter i skuffen.....
                Det er utroligt, hvad man kan få for 149 dollars.
                Arduinoen..... kan man tilslutte alle mulige følere til den? Og er de til at betale.
                Hvis jeg nu for maaaaaange år siden programmerede lidt Turbo Pascal, kan jeg så hitte ud af sådan en dims? :-)
                La Marzocco Linea 1GR AV, Mazzer Major E, Bullet rister

                Comment

                • kaffekatten
                  Grøn bønne
                  • Oct 2016
                  • 6

                  #9
                  Takker, ser spændende ud 😊

                  Comment

                  • Lav
                    Coffeeholic
                    • Dec 2014
                    • 1213

                    #10
                    Hov Peter, fik jo ikke svaret dig....

                    Ja, du kan i princippet tilslutte alle mulige følere til en Arduino men for det første kræver det ofte et interfacekort i mellem føleren (f.eks. PT100 el. K-type TC hvis det er temp-følere) som kan lave de analoge signalerne om til noget digitalt. Derefter kræves et bibliotek der kan fortolke det digitale signal så du kan bruge dit signal fra føleren i programmerne. De leveres ofte med interfacekortene. Et program hedder forresten et Sketch på Arduinosprog
                    Der er super gode guides på arduino.cc hvor man nemt kan komme i gang uden forudsætninger andet end gåpåmod og entusiasme - og lige der er kendskab til Turbo Pascal et stort plus; er selv kommet ind den vej i sin tid

                    Oprindeligt indsendt af peter_il Se indlæg
                    Det er utroligt, hvad man kan få for 149 dollars.
                    Arduinoen..... kan man tilslutte alle mulige følere til den? Og er de til at betale.
                    Hvis jeg nu for maaaaaange år siden programmerede lidt Turbo Pascal, kan jeg så hitte ud af sådan en dims? :-)
                    Venligste hilsner, Steffen

                    Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

                    Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
                    Sort:
                    Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
                    Rister: 2x
                    Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
                    Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

                    Comment

                    • Rohr
                      Mørkristet
                      • Jan 2017
                      • 449

                      #11
                      Det er da den her jeg mangler Steffen.
                      Maskine: La Marzocco - Linea mini (fast vand)
                      Mods: 50l. pumpe, preinfusionchamber, 0,6mm restrictor og Pantechnicondesign wallnut, Lunarscale tray fit.
                      Kværne: Mahlkönig K30 es. - Mazzer Major posekværn med ZM knive (til sort)
                      Rister: Aillio Bullet
                      Vægte: Acaia Lunar og Pearl.
                      Tampers: Torr Ti 58,55 - Pulmann Big Step og 58,4 - Mahlgut Buzzer og Dozer 58,4 - Reg Barber LM VST.
                      Drip: Stagg Copper kettle - V60 300 ml. - V60 600 ml. - V60 II tragt - Kalita I tragt.
                      Vand: Brita finest.

                      Comment

                      • 9400dk
                        Grøn bønne
                        • Jan 2011
                        • 5

                        #12
                        Er den stadig til salg??

                        Comment

                        • Lav
                          Coffeeholic
                          • Dec 2014
                          • 1213

                          #13
                          Oprindeligt indsendt af 9400dk Se indlæg
                          Er den stadig til salg??
                          Ja sorry, det er længe siden - nu er præfiks endelig sat til "Solgt" [emoji4]


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Venligste hilsner, Steffen

                          Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

                          Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
                          Sort:
                          Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
                          Rister: 2x
                          Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
                          Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

                          Comment

                          • Grinderman
                            Administrator
                            • Mar 2009
                            • 637

                            #14
                            Ellers har jeg en til salg du kan få for 500,-
                            Medejer af Kristians Kaffe ApS
                            Risteansvarlig

                            Svag rygrad i forhold til lækkert udstyr! pt:

                            La Marzocco GS/3
                            Nuova Simonelli Mythos One
                            Helor 101 Håndkværn

                            Følg mig på Instagram:
                            https://www.instagram.com/coffee_in_focus/

                            Comment

                            • frachlitz
                              Stamgæst
                              • Jul 2013
                              • 936

                              #15
                              Grindman - den samme model? Hvis 9400 ikke er interesseret er jeg


                              Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                              LMWDP #422
                              La Marzocco GS/3 matsort m. valnød + Faema Faemina (1951)
                              Mahlkönig PEAK & K30 Vario WBC, , Baratza Forté BG + The Comandante C40 MK3 Nitro Blade + OE Lido 3
                              Aillio Bulet R1 Pre-order
                              BlueBottle Dripper, Chemex, Kalita Wave, Aeropress, Siphon, Bruer og den klassiske Bodum stempelkande.

                              Comment

                              Working...
                              X