Tim Wendelboe kaffe i København

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • FrannieCPH
    Grøn bønne
    • Sep 2013
    • 15

    Tim Wendelboe kaffe i København

    Så er der godt nyt i kaffe-København: Nomas "lillebror" 108 har åbnet en kaffebar på hjørnet, hvor de serverer og sælger kaffe fra Tim Wendelboe.
    Hvis man har prøvet at bestille kaffe fra hans webshop ved man, at man sparer flere hundrede kroner ved selv at cykle til Christianshavn. Og med broen der endelig er åbnet er det endnu nemmere. Så afsted til Strandgade, hvis du også elsker Tim Wendelboe kaffe
  • -E*
    Master Brewer
    • Apr 2013
    • 1949

    #2
    Det var en lidt lang tur på cyklen, men det gik. De er søde, men af udvalg skal man forvente een filter og een espresso. Hvis du har været der, så tror jeg heller ikke du er ovenpå over deres mælkeskummeskills, de var meget variende da jeg var der. Så maskinbrygger de, det kan man synes om hvad man vil, men fri refill til 25,- af TW kaffe kunne jeg godt klare, det var også et godt espressoshot jeg fik der.
    -Sune

    Mahlkönig Kenia / OE Lido3
    Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
    Computerstyret Hottop
    Instagram

    Comment

    • -E*
      Master Brewer
      • Apr 2013
      • 1949

      #3
      Det skal siges at jeg synes deres maskinbryg var god.
      -Sune

      Mahlkönig Kenia / OE Lido3
      Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
      Computerstyret Hottop
      Instagram

      Comment

      • malling
        Master Brewer
        • Apr 2011
        • 4545

        #4
        Oprindeligt indsendt af -E* Se indlæg
        Det var en lidt lang tur på cyklen, men det gik. De er søde, men af udvalg skal man forvente een filter og een espresso. Hvis du har været der, så tror jeg heller ikke du er ovenpå over deres mælkeskummeskills, de var meget variende da jeg var der. Så maskinbrygger de, det kan man synes om hvad man vil, men fri refill til 25,- af TW kaffe kunne jeg godt klare, det var også et godt espressoshot jeg fik der.
        Pjat med dig, hvor der er vilje er der vej

        spas til side, ja der er lidt langt, det er næsten helt ude ved Ama'r, som jo som vi alle ved er langt væk fra alt, især hvis man tager 5A
        Last edited by malling; 5. August 2016, 14:36.
        A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


        Comment

        • -E*
          Master Brewer
          • Apr 2013
          • 1949

          #5
          Well... Sandheden er at jeg tilfældigvis var på Østerbro umiddelbart efter jeg så på TWs Instagram at 108 havde åbnet, så der var en chance for at stjæle svogers cykel, lade hustru, svigerinde og svoger tage børnene og så cykle på eventyr.
          -Sune

          Mahlkönig Kenia / OE Lido3
          Chemex / V60 / Phoenix70 / Aeropress
          Computerstyret Hottop
          Instagram

          Comment

          Working...
          X