Side 2 af 4 FørsteFørste 1234 SidsteSidste
Viser resultater 11 til 20 af 36

Emne: Nyt underfora for manuelle espressomaskiner?

Master Brewer aspedersen's avatar
    Registreringsdato
    Jan 2014
    Sted
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af lindybrogaard Se indlæg
    Jeg har ikke umiddelbart behov for en undermenu, men det vil være fedt med mere fokus på levermaskinerne, bryggeteknik osv.
    Når du skriver "mere fokus", hvilket jeg er er helt enig i...så vil en undermenu/underfora jo netop være en rigtig god ide. At få alt hvad der omhandler lever,bryggemetode, renovering, reservedele, galleri, tips/tricks...osv osv.

Er også sikker på at der er flere "leverheads" end man lige skulle tro. Måske vil en separat fora også inspirere andre til at hoppe på de manuelle.
    /Anders

La Spaziale Mini Vivaldi, Ekstremt moddet Compak K6, Gyro Super mølle 1960/70'erne...under renovering, Hjemmelavet Miniovn Rister
    https://www.instagram.com/anders_s_pedersen/
    https://www.youtube.com/channel/UCY_...sGAQA0v5B8FqNg

Lysristet Billen's avatar
    Registreringsdato
    Jun 2015
    Sted
    Odense
    Der er vel ikke tabt ved at prøve at oprette et, give det er prøveperiode og hvis det ikke rigtig er blevet til noget så smide de emner ind i de faste underfora og lukke det igen? Så holder alle os leverheads op med beklage sig

Mellemristet lindybrogaard's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2015
    Sted
    Skanderborg
    Citer Oprindeligt indsendt af aspedersen Se indlæg
    Når du skriver "mere fokus", hvilket jeg er er helt enig i...så vil en undermenu/underfora jo netop være en rigtig god ide. At få alt hvad der omhandler lever,bryggemetode, renovering, reservedele, galleri, tips/tricks...osv osv.

Er også sikker på at der er flere "leverheads" end man lige skulle tro. Måske vil en separat fora også inspirere andre til at hoppe på de manuelle.
    Det kan sagtens give god mening, jeg er bestemt ikke modstander af at oprette det. Især hvis man skal prøve at genfinde et emne eller finde viden.
    Jeg bruger bare selv typisk timeline på tapatalk og søger på søge ord hvis jeg skal finde viden om et emne.
    Men hvis det er nemt at oprette, så er det vel bare at prøve. Det svære er vel at få flyttet alle gamle tråde.
    Med venlig hilsen

Lindy Brogaard
    CleverCoffee ApS
    www.clevercoffee.dk

Registreringsdato
    Jan 2014
    Sted
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af lindybrogaard Se indlæg
    Det svære er vel at få flyttet alle gamle tråde.
    Så må vi bare hjælpes ad, med at finde alle trådene og gøre det nemmere for admin.
    /Anders

La Spaziale Mini Vivaldi, Ekstremt moddet Compak K6, Gyro Super mølle 1960/70'erne...under renovering, Hjemmelavet Miniovn Rister

Mellemristet lindybrogaard's avatar
    Registreringsdato
    Mar 2015
    Sted
    Skanderborg
    Så må vi bare hjælpes ad, med at finde alle trådene og gøre det nemmere for admin.
    Enig. Hvis jeg kan gøre noget så vil jeg gerne hjælpe
    Med venlig hilsen

Lindy Brogaard
    CleverCoffee ApS
    www.clevercoffee.dk

Lysristet Billen's avatar
    Registreringsdato
    Jun 2015
    Sted
    Odense
    Jeg vidste ikke at alle tidligere tråde om levers skulle med? Men jeg kan da også godt prøve at søge lidt rundt på forummet. Det er vel ikke noget der skal ske på samme tid, men noget der vel kan gøres løbende når det forum er oprettet?

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011

Nyt underfora for manuelle espressomaskiner?

Ja og der også mange wannabees inkl. Undertegnede

Men lever altså den store af slagsen er nærmest umuligt at mase ind i klassisk 20'er køkken, desværre
    Senest redigeret af malling : 5. May 2016 kl. 13:51
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Registreringsdato
    Jan 2014
    Sted
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af malling Se indlæg
    Ja og der også mange wannabees inkl. Undertegnede

Men lever altså den store af slagsen er nærmest umuligt at mase ind i klassisk 20'er køkken, desværre
    Er det derfor du sælger din Caravel?

Og husk nu...det er ikke køkkenet der skal bestemme størrelsen på maskinen, men maskinen der skal bestemme størrelsen på køkkenet.
    /Anders

Master Brewer
    Registreringsdato
    Apr 2011

Nyt underfora for manuelle espressomaskiner?

Er det derfor du sælger din Caravel?

Og husk nu...det er ikke køkkenet der skal bestemme størrelsen på maskinen, men maskinen der skal bestemme størrelsen på køkkenet.
    Det ville kræve at jeg flytter, hvis det er maskinen der skal diktere str. på køkkenet og med de priser der hersker for tiden

Goodwill fra min bedre halvdel er der ikke til at flytte en væg og med 64kvm, så er effekten nok også til at tage at føle på. Uanset hvad giver det sine udfordringer når ens køkken kun er små 7kvm og så er nedløbsrør, ventilationskaft ikke fratrukket!

Jeg ved godt det i en Jyde og fynbos øjne er svært at forholde sig til, når nu et gennemsnit redskabskur i det jyske er større. Men herover er det nærmest en balsal.
    A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso

Registreringsdato
    Jan 2014
    Sted
    Odense
    Citer Oprindeligt indsendt af malling Se indlæg
    Det ville kræve at jeg flytter, hvis det er maskinen der skal diktere str. på køkkenet og med de priser der hersker for tiden

Goodwill fra min bedre halvdel er der ikke til at flytte en væg og med 64kvm, så er effekten nok også til at tage at føle på. Uanset hvad giver det sine udfordringer når ens køkken kun er små 7kvm og så er nedløbsrør, ventilationskaft ikke fratrukket!

Jeg ved godt det i en Jyde og fynbos øjne er svært at forholde sig til, når nu et gennemsnit redskabskur i det jyske er større. Men herover er det nærmest en balsal.
    Det var nu også mere ment som en spøg eller et fantastisk ordsprog.

7kvm!!! Det er jo næsten dobbelt så stort som mit. Jeg har til gengæld en rigtig go lofts højde, så det hjælper da lidt på det. Bor selv på ca. 40kvm ink. hems, så der findes skam osse små bosteder herovre.

Men jeg synes jeg kan fornemme ret stor enighed om en Lever tråd. Så....Let´s make it happen!
    /Anders

11. De følgende brugere har takket aspedersen for denne post:

malling (5. May 2016)

Regler for indlæg

• Du kan ikke starte nye emner
  • Du kan ikke skrive svar
  • Du kan ikke tilføje vedhæftninger
  • Du kan ikke redigere dine indlæg
  •