Tilbudstråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MadsHilde
    Mellemristet
    • Dec 2011
    • 287

    Tilbudstråden

    Kunne man prøve at samle tilbud på kaffe som folk finder på risterienes hjemmesider her i tråden? Så er folk fri for at kigge dem alle igennem efter tilbud. Noget jeg selv ofte gør.
    Så falder I over et tilbud så indsæt gerne link her.
    Niche Zero
    Bonavita elektronisk vægt
    Bonavita elkedel
    Aeropress
    V60
    Clever Dripper v2
    Chemex 3 og 6 cup
    Stempel 1l og 1 cup
    Bialetti Venus
    Guldfilter
    Philips Senseo mælkeskummer
  • Jack
    Master Brewer
    • Feb 2016
    • 2575

    #2
    Jeg er ikke interesseret i billig kaffe (hvis det er hvad som du mener med tråden), men god kaffe tror de fleste her inde har det på samme måde ;-)

    Noget andet er så den gode kaffe ikke altid er tilgængelig, da de seriøse risterierne skifter bønner i ny og næ, der er heller ikke ubegrænset mængder af den gode kaffe, selv forsøger jeg holder jeg øje med når der bla kommer en Naturally processed Pacamara bønne på hylderne, om det er i Danmark, Sverige eller et andet sted i Europa.. men savner en kaffe som Osmar Nunes fra BRAZIL https://www.lacabra.dk/products/osmar-nunes fra Lacabra som jeg skrev om her https://www.espressobar.dk/forums/sh...l=1#post145989

    Daniel lavede også et tråd om han mangler inspiration til gode risterier
    2019 risterier https://www.espressobar.dk/forums/sh...2019-risterier
    Last edited by Jack; 7. October 2020, 22:39.
    Pictures (or it didn't happen)

    Comment

    • SweetBrikka
      Espresso
      • Dec 2012
      • 591

      #3
      Oprindeligt indsendt af Jack Se indlæg
      Jeg er ikke interesseret i billig kaffe (hvis det er hvad som du mener med tråden), men god kaffe tror de fleste her inde har det på samme måde ;-)
      Jeg tror trådstarter mener gode tilbud på god kaffe.
      Det er da meget rart hvis nogle lige rejser et flag hvis La Cabra har et tilbud om fri fragt, eller The Coffee Collective giver en extra pose med hvis man køber 3 ... eller hvad folk nu støder på i deres færden på nettet.
      Og hvis nogen syntes at 1 kg Lavazza i Netto til 59kr er et godt tilbud, så fred være med det.

      Comment

      • MadsHilde
        Mellemristet
        • Dec 2011
        • 287

        #4
        Ja, altså, som jeg skrev, var det tilbud fra risteriernes hjemmesider. Hvis vi deler de tilbud vi støder på får vi lidt ekstra kaffe for færre penge og risterierne får lidt ekstra salg. Jeg taler naturligvis ikke om dårlig kaffe fra Netto, det burde sige sig selv ud fra min post.
        Niche Zero
        Bonavita elektronisk vægt
        Bonavita elkedel
        Aeropress
        V60
        Clever Dripper v2
        Chemex 3 og 6 cup
        Stempel 1l og 1 cup
        Bialetti Venus
        Guldfilter
        Philips Senseo mælkeskummer

        Comment

        • Jack
          Master Brewer
          • Feb 2016
          • 2575

          #5
          Oprindeligt indsendt af MadsHilde Se indlæg
          Ja, altså, som jeg skrev, var det tilbud fra risteriernes hjemmesider. Hvis vi deler de tilbud vi støder på får vi lidt ekstra kaffe for færre penge og risterierne får lidt ekstra salg. Jeg taler naturligvis ikke om dårlig kaffe fra Netto, det burde sige sig selv ud fra min post.
          Det er sjældent der er udsalg på bønnerne fra microristerierne, jeg har kun set det på kaffensdag, Blackfriday og når bønnerne ikke længere er friskristet
          der af mit spørgsmål
          Pictures (or it didn't happen)

          Comment

          Working...
          X