Hottop køb

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mr.Jjh
    Grøn bønne
    • Aug 2014
    • 16

    Hottop køb

    Hej med jer,

    Første post her på espressobar .
    Jeg kan se at op til flere ejer en hottop herinde og jeg er selv på udkig efter en B-2K, men hvem sælger hottop i Danmark ? Eller har hver af jer herinde købt den i UK ?

    Nogen der har erfaringer med B-2K ?

    God aften til jer
    Hilsner Jesper

    Udstyr : Rocket R58 V2 Dual boiler
    Mazzer mini A electronic alu poleret
    Espro stamper
  • SQLCPH
    Mørkristet
    • Mar 2014
    • 400

    #2
    Hej Mr.jjh. Velkommen til. Jeg er måske den der senest har erhvervet mig en B- type. Den kan ikke købes i dk men shelly fra hottop Taiwan sender den fra uk så det er nemt nok. Der findes andre tråde herinde under ristere hvor du kan se mail adresse mm på shelly.

    Mine erfaringer er med to prober monteret at B typen er nemmest at riste med da man kan ændre effekten på varmelegemet undervejs. Jeg har også prøvet P modellen da de først havde sendt mig den ved en fejl.
    /Søren

    Comment

    • Mr.Jjh
      Grøn bønne
      • Aug 2014
      • 16

      #3
      Hej Søren,

      Tak for informationen og tak for velkomsten.
      Det vil sige du foretrækker B typen frem for P typen grundet effekt reguleringen (varmelegemet) på B-typen ?.
      Jeg har været meget i tvivl om det skal være en B eller P type...selvom de skriver man kan udskifte controller / display'et fra B til P og vice versa så vil man jo gerne undgå det .
      Men efter at have læst Hottop's egen udlægning af de 2 maskiners funktionaliteter og hvilken personlighed de henvender sig til så hælder jeg meget til B typen.
      Hvem levere prober til hottop og hvilken mod er bedst i den forbindelse ?.
      Til hvilken pris fik du B-2K typen hjem fra UK ?.

      Mange spørgsmål.

      Håber det går

      Oprindeligt indsendt af SQLCPH Se indlæg
      Hej Mr.jjh. Velkommen til. Jeg er måske den der senest har erhvervet mig en B- type. Den kan ikke købes i dk men shelly fra hottop Taiwan sender den fra uk så det er nemt nok. Der findes andre tråde herinde under ristere hvor du kan se mail adresse mm på shelly.

      Mine erfaringer er med to prober monteret at B typen er nemmest at riste med da man kan ændre effekten på varmelegemet undervejs. Jeg har også prøvet P modellen da de først havde sendt mig den ved en fejl.
      Hilsner Jesper

      Udstyr : Rocket R58 V2 Dual boiler
      Mazzer mini A electronic alu poleret
      Espro stamper

      Comment

      • SQLCPH
        Mørkristet
        • Mar 2014
        • 400

        #4
        Jeg læste manualen tynd dengang men forstod det først rigtigt efter jeg prøvede maskinen med hhv B og P. P er forprogrammeret i steps med temp som målepunkt hvor B kan rettes hele tiden mht effekt, tid, blæser og final temp. Jeg mener jeg gav 1080 €. Kontakt shelly på [email protected]

        Prober jeg har er fra omega men alt kan monteres i den da det skal customizes anyhow
        /Søren

        Comment

        • soendergaard
          Lysristet
          • Dec 2012
          • 136

          #5
          Ved i om der er forskel på hvordan varmelegemet varmer, i henholdsvis b og p modellen. Syns jeg læste noget om at det var pulserende i den ene? Men det var måske kun i de gamle modeller
          // Expobar Brewtus IV-P, Mazzer SJ E, Hario v60, stempel

          Comment

          Working...
          X