sOgefunktion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Xiburst
    Master Brewer
    • Feb 2012
    • 1762

    sOgefunktion

    Ved ikke om det er mig der failer, men synes sOgefunktionen i tapatalk er virkelig ringe.
    Naar man sOger paa noget smider den typisk bare de seneste emner op.
    Om der kan gOres noget eller det er mig ved jeg ikke. Men irriterende er det
    Rocket Giotto
    Casadio Istantaneo
    Gene Café
    Aeropress
    V60
  • Rallen
    Administrator
    • Jul 2012
    • 1003

    #2
    Oprindeligt indsendt af Xiburst Se indlæg
    Ved ikke om det er mig der failer, men synes sOgefunktionen i tapatalk er virkelig ringe.
    Naar man sOger paa noget smider den typisk bare de seneste emner op.
    Om der kan gOres noget eller det er mig ved jeg ikke. Men irriterende er det
    Jeg har testet søgefunktionen gennem mit TapaTalk, og jeg synes faktisk kun jeg får relevante resultater.

    Er der andre der har problemer med dette?
    --
    Rasmus

    Comment

    • Xiburst
      Master Brewer
      • Feb 2012
      • 1762

      #3
      Nu prOvede jeg lidt. Men synes altsaa stadig det er irrelevante emner den kommer op med !
      Jeg ved f.eks at der er en traad om gas drevne maskiner. sOger man paa gas, kommer der ikke noget frem. Men sOger man paa gas+espressobar paa Google kommer den frem som det fOrste.
      Rocket Giotto
      Casadio Istantaneo
      Gene Café
      Aeropress
      V60

      Comment

      • Rallen
        Administrator
        • Jul 2012
        • 1003

        #4
        Oprindeligt indsendt af Xiburst Se indlæg
        Nu prOvede jeg lidt. Men synes altsaa stadig det er irrelevante emner den kommer op med !
        Jeg ved f.eks at der er en traad om gas drevne maskiner. sOger man paa gas, kommer der ikke noget frem. Men sOger man paa gas+espressobar paa Google kommer den frem som det fOrste.
        Jeg har testet med dit eksempel, og får præcist de samme resultater når jeg søger gennem TapaTalk, som når jeg søger herinde på siden gennem min browser. Begge steder giver "gas" ingen resultater, mens en søgning på "gas dreven" finder den omtalte tråd. Så hvis der er et problem, så tror jeg nærmere det vedrører vBulletins generelle indeksering og søgning. Synes tit jeg har oplevet at korte ord er problematiske at søge på, uanset hvilket forum der er tale om. Får du fyldestgørende resultater på din TapaTalk hvis du søger på længere ord?
        --
        Rasmus

        Comment

        Working...
        X