Et par gode oplevelser hos TCC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hobzon
    Coffeeholic
    • Dec 2007
    • 1426

    Et par gode oplevelser hos TCC

    Nu har jeg et par gange klaget lidt over den manglende mulighed for at få friskristet kaffe hos TCC, og så er det kun på sin plads at jeg nu roser TCC.

    De sidste to gange jeg har henvendt mig til TCC for at få en pose friskristet kaffe, har jeg fået præcist dette. Kaffe der var ristet samme dag, hvilket jeg er meget glad for.

    Ingen sure miner, men derimod glade smil og ønsket om en god jul.

    Jeg glæder mig til at åbne den seneste pose med friskrestet espressobønner, om nogle dage :-)

    Med ønsket om en glædelig jul til alle her på espressobar.dk!
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

    La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario


    Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
  • lbe
    Mørkristet
    • Jan 2010
    • 343

    #2
    God jul til dig også, Henrik

    Er glad for at du har kunnet købe frisk ristet kaffe hos din ynglings kaffe pushher. Efter dine indlæg om ikke frisk ristet kaffe var jeg i tvivl om at du måske ville konvertere til the :-)

    Comment

    • Hobzon
      Coffeeholic
      • Dec 2007
      • 1426

      #3
      Ikke engang, om det så kunne have forhindret jordens undergang d. 21., ville jeg have konverteret til the ;-)
      Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
      Østerbro

      La Marzocco GS3
      Mahlkönig K30 Vario


      Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

      Comment

      • malling
        Master Brewer
        • Apr 2011
        • 4545

        #4
        Lyder godt Henrik

        Glæder mig at du kunne få frisk ristet

        Og God jul
        A perfectly brewed cup of filter coffee is more delicious than espresso


        Comment

        Working...
        X