Vandtilslutning til en Isomac Tea.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kunak
    Grøn bønne
    • Jul 2012
    • 3

    Vandtilslutning til en Isomac Tea.

    Hej med jer.

    Er ny her på Espressobar, men lige et par spørgsmål.

    Jeg bliver muligvis snart den nye og heldige ejer af en Isomac Tea, og påtænker at vil ha den tilsluttet direkte til vandforsyning. Har set på Isomac's side at der er et kit, men hvad jeg har læst mig til på CG så følger der ikke nogen manual med til montering.

    Er der nogen som har erfaring lige på dette område og også mht hvilket filtersystem man skal vælge.

    Håber på svar fra nogen af jer :0)

    På forhånd tak.

    Mvh Hans Henrik
    Isomac Tea
    La Pavoni europiccola
    La pavoni jolly
    La Pavoni base
  • Kunak
    Grøn bønne
    • Jul 2012
    • 3

    #2
    Opfølgning på mit spørgsmål og bagrund.

    Hej med jer.

    Nåh men så er det endelig bekræftet, nu bliver jeg den glade ejer af en Isomac Tea ;0)

    Men håber der er nogen som har noget erfaring indenfor dette område da jeg stadig er ny på dette område.
    Har dog tidligere haft en Phillips espresso Proffesional "single boiler" hvilket jeg købte i Spanien i mens jeg boede dernede, hvilket jeg har haft i 10 år som tro espresso leverandør indtil den ikke kunne mere. Købte så en Siemens fuldautomatisk, men fik en La Pavoni europiccola nærmest foræret, hvilket åbnede et helt nyt univers for mig med hvad var gældende indenfor espresso verdenen. Det har dermed givet mig blod på tanden til en mere fuldblods espresso maskine, hvilket i dette tilfælle så bliver til en Isomac Tea.
    Isomac Tea
    La Pavoni europiccola
    La pavoni jolly
    La Pavoni base

    Comment

    Working...
    X