Espressobar blend

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • EPO
    Coffeeholic
    • Oct 2007
    • 1151

    Espressobar blend

    Så kommer der lige endnu en hilsn fra de spanske skabs EspressoBar.dk brugere:

    \"Vi har lige haft fornøjelsen af at smage jeres blend. Den kan i bestemt godt værre stolte af. Vi vil dog sige vi synte den ejner sig bedst til at blive drukket ren, men det er bestem ikke noget negativt blot en observation - Esteve Martínez & Marc Recasens\"
    Michael EPO Rasmussen

    Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    #2
    Re:Espressobar blend

    EPO wrote:
    Så kommer der lige endnu en hilsn fra de spanske skabs EspressoBar.dk brugere:

    \"Vi har lige haft fornøjelsen af at smage jeres blend. Den kan i bestemt godt værre stolte af. Vi vil dog sige vi synte den ejner sig bedst til at blive drukket ren, men det er bestem ikke noget negativt blot en observation - Esteve Martínez & Marc Recasens\"
    Igen - hils og sig tak for deres kommentar! Og jeg er fuldstændig enig. Jeg synes også blenden er lidt for mild til mælkedrikke (i hvert fald hvis mælkeindholdet overstiger machiatto og måske cortado). Så jeg foretrækker den også rent. Til gengæld har jeg fået mange positive tilkendegivelser for folk, der har fået den som cappuccino og som ikke er til ren espresso. De kan lide den milde smag, som jeg også stadig synes er rigtig god afbalanceret - men som sagt bare lidt for mild til min smag.

    Når der nu er lavet en tråd om blenden, synes jeg da lige folk skal besøge KaffeAgenternes hjemmeside og se de flotte kommentarer, som blenden har fået med på vejen af kunder, der har købt den. Der er båden kommentarer til og Ristede bønner
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

    Comment

    Working...
    X