Check email = dobbelt espresso

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hobzon
    Coffeeholic
    • Dec 2007
    • 1426

    Check email = dobbelt espresso

    En undersøgelse lavet for Crowne Plaza Hotels and Resorts viser, at hvis man checker sin email lige før man går i seng, har den samme effekt på kroppen som at indtage en dobbelt espresso.

    Tilsyneladende er lyset fra en mobiltelefon eller en bærbar computer stærkt nok til at standse produktionen af det søvnfremkaldende stof melatonin, og eksperter råder os til at slukke for computeren mindst en time før man går i seng (man må så antage, at de heller ikke råder os til at drikke en dobbelt espresso en halv time før sengetid).

    Synes historien var morsom :woohoo:

    I kan læse hele historien på arabianbusiness.com.

    Sov godt! :side:
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

    La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario


    Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
  • poulsen
    Grøn bønne
    • Nov 2007
    • 25

    #2
    Re:Check email = dobbelt espresso

    Det forklarer hvorfor jeg altid rager rundt herinde det meste af natten - Har ikke modtaget min espresso maskine endnu, så det må jo være skærmens skyld.. DESVÆRRE

    Vibiemme Domobar Super PID
    Santos #55
    Gene Café
    La Cimbali Junior /R
    Clever

    Comment

    • EPO
      Coffeeholic
      • Oct 2007
      • 1151

      #3
      Re:Check email = dobbelt espresso

      minus, minus giver plus, så man skal da bare huske at drikke en dobbelt espresso mens man tjecker sine mails, lige inde man går i seng, så skulle det problem jo værre klaret :huh: :blink: inch:
      Michael EPO Rasmussen

      Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

      Comment

      Working...
      X