hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • EPO
    Coffeeholic
    • Oct 2007
    • 1151

    hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

    Jeg sad lige og kom til at kigge på risteriet\'s og Quahwa\'s hjemmesider, beggester hævder at værre den danske VBM/Vibiemme importør :huh:

    Risteriet er stolte over at kunne tilbyde en maskine med så mange fantastiske specifikationer til en så fantastisk pris – så Silvia .. pas på! Vi er den danske VBM importør. Vi har nøje udvalgt disse espressomaskiner, da der ikke findes mange espressomaskiner i denne klasse som kan matche kvaliteten og det smukke design


    Quahwa.dk er den danske Vibiemme importør. Vi har nøje udvalgt disse espressomaskiner, da der ikke findes nogle espressomaskiner i denne klasse som kan matche kvaliteten og det smukke design.


    Men hvem har ret?? :unsure:
    Er det fordi at VBM og V
    Michael EPO Rasmussen

    Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche
  • klaus
    Mørkristet
    • Oct 2007
    • 318

    #2
    Re:hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

    De kan sagtens begge være importører af Vibiemme. De kan også være distributører. Med mindre én af dem køber rigtig mange maskiner hjem (både ad gangen og årligt) er det svært at få eneret som importør/agent.
    Så jeg vil tro de begge bestiller hjem direkte fra fabrikken, hvilket jo er glimrende.
    Klaus Thomsen
    World Barista Champion 2006
    Kig ind på vores Blog her
    The Coffee Collective

    Comment

    • EPO
      Coffeeholic
      • Oct 2007
      • 1151

      #3
      Re:hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

      okay jeg troede bare at der kun kunne være en importør i hvert land, men så lærete jeg så læret jeg det, tak for svaret
      Michael EPO Rasmussen

      Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

      Comment

      • Kasper
        Lysristet
        • Jul 2007
        • 104

        #4
        Re:hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

        Er Quahwa ikke også blevet købt af Kaffeagenterne?

        Comment

        • EPO
          Coffeeholic
          • Oct 2007
          • 1151

          #5
          Re:hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

          tjo det kan du da godt ha\' ret i. Jeg de er blevet solgt med om det er kaffeagenteren der har købt dem ved jeg ikke.
          Michael EPO Rasmussen

          Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

          Comment

          • MoBak
            Administrator
            • May 2007
            • 3610

            #6
            Re:hvem er egenlig Vibiemme importør i DK

            EPO wrote:
            tjo det kan du da godt ha\' ret i. Jeg de er blevet solgt med om det er kaffeagenteren der har købt dem ved jeg ikke.
            Det er det. Hvis I kigger i bunden af Quahwa\'s hjemmeside, kan I se at adressen er den samme som Kaffeagenterne
            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

            La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter


            1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

            Comment

            Working...
            X