Frivillige til DKS2010 - Infotråd

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MoBak
    Administrator
    • May 2007
    • 3610

    Frivillige til DKS2010 - Infotråd

    Kære alle frivillige til DKS 2010.

    Vi er nu tæt på vores arrangement og vi er blevet dækket godt ind med frivillige. Det er super dejligt, at der er interesse for at bakke op om et nyt kaffeinitiativ i Danmark

    I denne tråd vil vi komme med noget info til de frivillige og give mulighed for at stille spørgsmål.

    Mødetid
    Vi vil meget gerne have, at alle frivillige til om lørdagen møder op i Den Gamle Toldbod, lørdag formiddag senest kl. 10, da vi der har et fælles informationsmøde til jer. Vi møder selv op kl. 07, hvor vi starter med opsætning af udstillernes stande, opsætning af el mv. Hvis der skulle sidder 2-3 særligt morgenfriske derude, vil vi meget gerne have noget hjælpe hertil, men vi vil selvfølgelig ikke trække jer alle ud af sengen så tidligt

    Men som sagt. Mødetid lørdag er senest kl. 10 (gerne før) og søndag er det kl. 9. I går bare ind af hoveddøren i Toldboden, som ses her - lige bag TNT bilen.

    Efter messens lukketid kl. 17 begge dage, er der lidt oprydning om lørdagen og en del om søndagen. Vi håber at mange af jer har mulighed for at blive og hjælpe med dette.

    Adgang
    Alle frivillige har naturligvis gratis adgang til messen begge dage uanset om de er frivillig 1 eller 2 dage.

    T-shirts
    Alle frivillige får udleveret en t-shirt, som vi gerne vil have I ifører jer under messen, så det er let at identificere medhjælpere fra gæster. Vi har bestilt omkring dobbelt så mange t-shirts, som vi skal bruge, så vi håber vi har ramt et passende mix af størrelser T-shirts\'ne er naturligvis jeres efter messen.

    Fest
    Som tidligere nævn er der fest for alle konkurrencedeltagere, frivillige og udstillere lørdag aften på Sigfreds kaffebar i Århus. Det er tidligere meldt ud, at festen er fra 21.30, men det er flyttet til 20.00 af hensyn til folk der kommer til Århus udefra, så de ikke skal vandre hvileløse rundt i byen til 21.30 Det bliver et brag af en kaffefest med latteart konkurrence, fadøl, DJ og garanteret hyggelig stemning

    Dette var hvad jeg lige kunne komme i tanke om nu. Stay tuned! Og spørg endelig hvis I har spørgsmål
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

    La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter


    1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
  • vanderlay
    Mellemristet
    • Jun 2008
    • 168

    #2
    Re:Frivillige til DKS2010 - Infotråd

    Tak for info

    Der er vist noget galt med dit google maps-link, i hvert fald sender det mig ned til Train i stedet for Studenterhuset. Jeg kan godt finde vej, men tænkte at nogle af de udenbys kunne fare vild

    Comment

    • MoBak
      Administrator
      • May 2007
      • 3610

      #3
      Re:Frivillige til DKS2010 - Infotråd

      vanderlay wrote:
      Tak for info

      Der er vist noget galt med dit google maps-link, i hvert fald sender det mig ned til Train i stedet for Studenterhuset. Jeg kan godt finde vej, men tænkte at nogle af de udenbys kunne fare vild
      Det kan jeg da egentlig godt se. Men hos mig går der lige nogle sekunder og så hopper den til Google streetview og viser Toldboden. Sker det ikke hos dig?
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

      La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter


      1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

      Comment

      • vanderlay
        Mellemristet
        • Jun 2008
        • 168

        #4
        Re:Frivillige til DKS2010 - Infotråd

        MoBak wrote:
        vanderlay wrote:
        Tak for info

        Der er vist noget galt med dit google maps-link, i hvert fald sender det mig ned til Train i stedet for Studenterhuset. Jeg kan godt finde vej, men tænkte at nogle af de udenbys kunne fare vild
        Det kan jeg da egentlig godt se. Men hos mig går der lige nogle sekunder og så hopper den til Google streetview og viser Toldboden. Sker det ikke hos dig?
        Jo, nu kan jeg godt se det. Før var jeg på iPhone, og der hopper den af uvisse grund ikke videre til Toldboden.

        Comment

        • hef
          Lysristet
          • Jun 2009
          • 141

          #5
          Re:Frivillige til DKS2010 - Infotråd

          Hvordan med navneskilte? Er de aktuelle sådan en dag at vi frivillige kan genkendes.
          Navneskiltet til Hobzon \"Officiel DM i Hjemmebarista Fotograf\" ligger vel allerede klar.
          Rancilio Epoca S1
          Mahlköning Stawert
          DeVe Eva. Væghængt håndkværn
          Mazzer Major DR
          Mazzer Super Jolly - Til salg
          Gene Cafè
          Gastroback 42609

          Comment

          • MoBak
            Administrator
            • May 2007
            • 3610

            #6
            Re:Frivillige til DKS2010 - Infotråd

            hef wrote:
            Hvordan med navneskilte? Er de aktuelle sådan en dag at vi frivillige kan genkendes.
            Navneskiltet til Hobzon \"Officiel DM i Hjemmebarista Fotograf\" ligger vel allerede klar.
            Alle medhjælpere får er skilt med \"Crew\". Nogle får et mere udspecificeret
            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

            La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter


            1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

            Comment

            Working...
            X