Hjælp til kalibrering af rister søges?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamilton
    Mellemristet
    • May 2008
    • 167

    Hjælp til kalibrering af rister søges?

    Jeg er efterhånden begyndt at tro på trods mange opstartsvanskeligheder, at jeg er blevet den glade ejer af en Probatino fra 2004. Havde problemer med en trykmåler der hele tiden slog fra, men efter en rensning udstødningsrørene og indstilling af flappen i denne er problemet tilsyneladende løst, da den nu starter hver gang uden jeg skal bypasse den, så sikkerheden skulle være ok nu, og avnerne kommer hen hvor de skal. Uheldigvis har VVS-manden pillet ved flowet til vågeblusset og hovedflammen og digitale temperatur indstillinger , så de skal omkalibreres, hvilket i øvrigt Probat vil hjælpe mig gratis med pr. telefon. Der er en bundgrænse for temperaturen på dropin og en øvre for dropud. Hvis den sidste er for lav vil brænderen slukke før bønnerne er færdige.
    Så mit spørgsmål er om nogen kan sætte nogle tal på så brænderen ikke slukker af denne grund? I så fald er jeg kommet lidt videre. Jeg har en Manual over risteren, som jeg gerne sender pr. mail til evt. hjælp og vejledning. Thomas mob. 27968197
Working...
X