Cupping ske?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BaristaDK
    Master Brewer
    • Nov 2007
    • 1643

    Cupping ske?

    Nogen der har en cuppingske? Og hvor har i købt den? eller er der interesse for at vi er nogle stykker der køber sammen? Har fundet den her side: http://www.thedinersclub.co.uk/club/erol.html#1X0 og den her: http://www.wwrightsilverware.com/ind...mart&Itemid=53
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin
  • ChrZacho
    Master Brewer
    • May 2007
    • 1580

    #2
    Re:Cupping ske?

    Hvad med den her
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

    Comment

    • Gunde
      Espresso
      • Mar 2008
      • 689

      #3
      Re:Cupping ske?

      Kaffeagenterne har en cuppingske. Jeg har ikke købt den. Synes den er for dyr, og det er lidt for \"excessive\" med sølv til min smag.

      Mvh Morten

      --------------------
      Lelit Bianca
      Mazzer Major Electronic
      Mahlkönig Vario
      Hario V60
      Hario 3 kops Siphon
      Hario Skerton

      Comment

      • BaristaDK
        Master Brewer
        • Nov 2007
        • 1643

        #4
        Re:Cupping ske?

        Ja jeg har godt set den fra agenterne, men 149, når man kan få den for under 10£ synes jeg er lidt pebret. Fragten kunne man jo så dele hvis der var andre end mig der synes det kunne være sjovt med sådan en ske... desuden ville jeg godt have en \"blank\", hvor jeg kunne få indgraveret mit eget navn, eller fx logo...
        \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

        Comment

        • bss
          Mørkristet
          • Jun 2008
          • 314

          #5
          Re:Cupping ske?

          Jeg ville være frisk hvis vi kunne finde en sølvske uden graveringer Den jeg har nu har jeg fundet hos mine forældre ved et tilfælde - den var ved at ryge ud da jeg spottede den. Jeg tror ikke den er tænkt som cupping ske, men har ca. samme form/størrelse og fungerer utroligt godt som det
          Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
          Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

          Comment

          • Hobzon
            Coffeeholic
            • Dec 2007
            • 1426

            #6
            Re:Cupping ske?

            Jeg har i \"Fars dags gave\" fået kaffeagenternes cuppingske af en af mine dejlige piger - og den fungerer glimrende. Logoet er indgraveret ganske diskret.

            Thomas har vist også nævnt, at dersom man køber 10 stk. på en gang, kan han godt få dem indgraveret med en anden tekst/logo.

            Når man tænker på hvor mange penge vi ellers bruger på kaffe og udstyr, synes jeg det er ligegyldigt om man bruger 80 eller 150 kroner på en cuppingske. Nu er det naturligvis nemt for mig at sige sådan da jeg jo har fået min i gave :-)

            Uanset hvad, så er jeg glad for min lille \"ske\", det var en gave fra min dejlige datter ;-)
            Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
            Østerbro

            La Marzocco GS3
            Mahlkönig K30 Vario


            Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

            Comment

            • BaristaDK
              Master Brewer
              • Nov 2007
              • 1643

              #7
              Re:Cupping ske?

              Vil lige tage denne tråd op igen.
              Jeg har fundet et sted hvor de sælger skeer, både sølv og de alm. De er uden indgraveringer af nogen art. De koster ca. 100kr. pr. stk for de alm. Jeg kan ikke huske prisen for dem i sølv.
              Hvis der er nogen der er interesserede, skal de bare sige til, så skal jeg nok lægge ud for en og betale porto\'en og sende den til jer.
              \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

              Comment

              Working...
              X