Hottop i udu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kirk
    Grøn bønne
    • Jul 2015
    • 11

    Hottop i udu

    Kære E-bar

    Min elskede Hottop er rendt ind i alvorlige problemer!

    Det er noget galt med termometeret eller temperaturstyringen i maskinen. Når jeg stater kører tromlen rundt som normalt, og temperaturen stiger. Men det indbyggede termometer ligger fast på 25 grader (stiger lidt til 26-27 grader). Derfor kommer maskinen aldrig ud af preheat. Det eftermonterede termomenter bekræfter at temperaturen steg til 200 graden inde jeg blev nødt til at slukke for den.

    Er der nogen som har oplevet lignende probler, og ved I hvad det kan være?

    Hvad gør jeg? Er der nogen som kan reparere en hottop? Eller findes det en god guide?


    mvh
    Kirk
  • Juul-Andersen
    Stamgæst
    • Apr 2014
    • 772

    #2
    Du skal have fat i Lav herinde. Han har repeteret en hel del efterhånden����
    Coffee aficionado, frequently found sipping wine🍷
    I’ve been told I like tea
    I know nothing about everything, expect most comments to be failed jokes.

    Plans stuff in my spare time ☕️👌

    Comment

    • Kirk
      Grøn bønne
      • Jul 2015
      • 11

      #3
      Oprindeligt indsendt af Kirk Se indlæg
      Kære E-bar

      Min elskede Hottop er rendt ind i alvorlige problemer!

      Det er noget galt med termometeret eller temperaturstyringen i maskinen. Når jeg stater kører tromlen rundt som normalt, og temperaturen stiger. Men det indbyggede termometer ligger fast på 25 grader (stiger lidt til 26-27 grader). Derfor kommer maskinen aldrig ud af preheat. Det eftermonterede termomenter bekræfter at temperaturen steg til 200 graden inde jeg blev nødt til at slukke for den.

      Er der nogen som har oplevet lignende probler, og ved I hvad det kan være?

      Hvad gør jeg? Er der nogen som kan reparere en hottop? Eller findes det en god guide?


      mvh
      Kirk
      Panik afblæst tror jeg. Jeg havde et andet styringsmodul liggende. Det skiftede jeg til. Det ser ud til at virke.


      Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

      Comment

      Working...
      X