I-roast2 - hvor? England? Sverige?......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • amarone
    Lysristet
    • Apr 2008
    • 76

    I-roast2 - hvor? England? Sverige?......

    Har i nogen tid tænkt på at købe en I-roast2 rister :P
    - Selv om jeg ind i mellem har læst lidt \"mystik\" om en \"modificeret udgave\" med \"alternative kontensatorer\" og jeg skal gi` dig?
    Til jer der har den:
    Er I tilfredse med den?
    Er den \"dyr\" i brug?
    (Kan man f.eks ikke springe afkølingen over ved at hælde bønnerne ud på en kold plade - og på den måde hjælpe lidt til med, at diverse gletchere & grøndlandsk indlandsis måske smelter en anelse langsommere? B).
    Men måske vigtigst af alt: Får I noget ORDENTLIG kaffe fra den? :lol:

    Jeg synes måske somme tider at 150 gram, som jo er max-rist pr. gang, er lige i underkanten. Havde gerne set, at det måske var 100 gram mere.
    - Men det kan jeg måske lære at leve med :silly:

    Ja, nu er der jo finanskrise for tiden - hvis det måtte have forbigået nogen herinde :woohoo: - b.la den svenske og engelske valuta bliver jo ved med at stryge nedad til uandede dybder. Det kan jo både være :woohoo: og være :lol: - for mit vedkommende håber jeg, at det kunne være en god ting - som sidstnævnte \"smily\"!
    Derfor tænker jeg på, om det mon kunne være en idè at købe ind i et af ovennævnte lande.
    Nogen der kender nogle gode steder?
    (I england kender jeg kun www.hasbean.co.uk - i Sverige er jeg helt blank :blink

    Ved samme lejlighed skulle jeg nok også - hvis det pågældende sted ellers har det - ha` 4-5 kg grønne espresso-bønner med :P

    På forhånd tak til alle gode & konstruktive indlæg (heldigvis plejer dette jo også at være tilfældet her på siden :laugh
  • Wolff
    Master Brewer
    • Oct 2007
    • 1577

    #2
    Re:I-roast2 - hvor? England? Sverige?......

    Skulle det ende med en I-roast2 så kunne Kaffemekkas juletilbud måske friste og mon ikke der ryger en pose grønne med også.....tror ikke det kan svarer sig og kigge udenlands i den prisklasse, specielt ikke hvis der skulle opstå problemer etc.
    Måske endda du kan være heldig og lokke en brugt I-roast2 fra en bruger herinde, og så måske også være heldig der er nogle modstande med....nå ja det var bare en tanke, og det var vel heller ikke det du efterspurgte:P
    Fortid
    La Marzocco GS3
    Casadio Macinadosatore Istantaneo
    Hottop KN8828-P

    BWM S M/LCD på vandværket
    Reg Barber 58mm Anodized/Stål
    Pullman/Synesso ridgeless
    Bumper TS
    Motta Knockbox
    Nutid
    Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
    French Press-Bodum 4 cup

    Comment

    • nicolai.norrid
      Mellemristet
      • Nov 2007
      • 189

      #3
      Re:I-roast2 - hvor? England? Sverige?......

      Husk også at købe et sæt ørepropper- den støjer \"lidt\" når den \"støsuger\"
      Expobar Brewtus II
      Macap MC4 stepless
      Gaggia MDF
      Heartware Precision
      Izzo tamper custom made konveks 58,4mm

      Comment

      Working...
      X