Er dette tilbud for godt til at være sandt (behmor)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Luwak
    Mørkristet
    • Apr 2008
    • 390

    Er dette tilbud for godt til at være sandt (behmor)

    Jeg vil gerne høre lidt på meninger på dette køb. Jeg har kontaktet en sælger på amazon.Co.uk og ved ikke helt om det virker lovende. Jeg fik en længere mail, men ved ikke helt om det næsten er for godt til at være sandt.

    Hello,
    First of all let me apologize for the late answer.
    Let me explain you how you can buy my Behmor 1600 Plus Customizable Drum Coffee Roaster by Behmor, Inc.
    The item is brand new, never used, but i can't list it as a new product due to Amazon policy, they don't allow me to list it as a new product. The item will comes with original box and accessories and 2 year international warranty.
    If you are wondering why the price is lower than the usual,it is because we have some promotional prices . The offer lasts 7 days.
    The total price is £263.00, including all shipping costs to Europe. If you want to buy it, please send me your shipping address(phone number, your complete name, street name and number, zip code and city) I will immediately send the required data to Amazon Department. They will contact you with the order and details about payment and shipping. You will have to complete the payment with them. Dispatch will be by normal UPS Services, which takes 3-5 days, depending on where in the United Kingdom you are located.
    My return policy is full refund in 21 days.
    For more information, please don't hesitate to contact me!
    Many Thanks
  • LM17
    Mellemristet
    • Aug 2014
    • 151

    #2
    Hvad er navnet på afsenderen af mailen?

    Har lavet lidt hurtig research på sælgeren, og umiddelbart ser det fint ud. Bortset fra at firmaet normalt sælger stof-legetøj, så vidt jeg kan se.
    Men firmaet er hvert fald reelt og han kan jo have haft den stående et sted og så gerne bare vil af med den.

    Den fremgangsmåde han foreslår virker umiddelbart også fin for dig. Han siger jo netop, at Amazon tager sig af det når du har skrevet din adresse til ham. Så hvis Amazon kontakter dig efterfølgende, så vil jeg tro det er fint.
    ECM Synchronika og Niche Zero.

    Indehaver af Instagramprofilen peoplebrewcoffee.

    Comment

    • Jacob Jørgensen
      Lysristet
      • Jan 2015
      • 130

      #3
      No go.
      Manden er vel englænder (?) Men sprogligt er den ikke helt god.

      Jeg ville ikke gøre det, alene baseret på sprog.

      Comment

      • Luwak
        Mørkristet
        • Apr 2008
        • 390

        #4
        Amazon sælger jo alt muligt. Den profil Jeg fandt risteren på var vist en kitesurfer butik i det sydlige England. Det kunne jeg ikke lige helt forstå.

        Umiddelbart skal man jo nok følge sin første indskydelse.

        Afsenderen af mailen hedder Frank J puliafico jr. Jeg kan umiddelbart ikke finde nogen information om ham på nettet.

        Comment

        • Luwak
          Mørkristet
          • Apr 2008
          • 390

          #5
          Sælgeren er vist ikke dem samme som i går. Jeg kunne heller ikke finde annoncen tidligere i dag.

          Man er jo dækket af Amazons garanti, men det virker ikke helt reelt.

          Comment

          • LM17
            Mellemristet
            • Aug 2014
            • 151

            #6
            Click image for larger version

Name:	Skærmbillede 2017-01-22 kl. 19.58.28.png
Views:	1
Size:	42,6 KB
ID:	229934

            En søgning på adressen på Google fører til dette link med ejer af firmaet: https://beta.companieshouse.gov.uk/c...80791/officers

            Og inde på deres officielle hjemmeside kan samme fyr findes: http://www.highresolutiondesign.co.uk/meet-us.html

            Som sagt.. Firmaet sælger stof-legetøj, men du kan da sende ham en mail på den emailadresse, som er på linket ovenover og høre om det er ham der har den til salg.
            ECM Synchronika og Niche Zero.

            Indehaver af Instagramprofilen peoplebrewcoffee.

            Comment

            • Lav
              Coffeeholic
              • Dec 2014
              • 1213

              #7
              Jeg havde hoppet på den - god pris og hvis Amazon klarer mellemregningen/transaktionen så ville jeg være sikker nok [emoji4]


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Venligste hilsner, Steffen

              Arbejde: Aillio Europe + KaffeRist.dk

              Espro: LM Linea Mini, Decent DE1PRO+, La Pavoni Stradivari STH​, MK PEAK, Lido E-T
              Sort:
              Chemex 6-cup Kone, Kalita 185/155, AeroPress, V60 02, Fellow Stagg EKG, Bruer ColdBrew, WW EG-1, MK K501, Wilfa Uniform SSP
              Rister: 2x
              Aillio Bullet R1 v.2, Draminski TwistGrain moisture meter
              Udstyr: PUQpress, Atago Pal-Coffee BX/TDS, Acaia Lunar + Pearl S, SKALE2, Brewista Smart Sc, BWT Bestmax Premium, KRUVE Sifter

              Comment

              • Luwak
                Mørkristet
                • Apr 2008
                • 390

                #8
                Nu har jeg skrevet til firmaet og skrevet til amazon, så må vi jo se hvad det ender med. Jeg køber under alle omstændigheder ikke noget inden Jeg har fået svar.

                Ellers kan jeg nok klare mig med min Iroast, men det kunne være rart med lidt mere kapacitet.

                Tak for input.

                Comment

                • RasmusDJ
                  Stamgæst
                  • Mar 2012
                  • 950

                  #9
                  Du kan jo vælge at betale med paypal, så er der en ekstra forsikring i det
                  //Rasmus Bonnesen

                  Comment

                  Working...
                  X